شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / پریفرم / تولید پریفرم دهانه ۳۲ جهت صادرات

تولید پریفرم دهانه ۳۲ جهت صادرات

شاید برای شما هم سوال شده باشد که پریفرم چیست؟ پریفرم یک قطعه است با ظاهری خاص، که شکل و شمایل لوله های آزمایشگاهی را برای ما تداعی می کند و در صنعت های مختلف، کاربرد های فراوانی دارد. اصلی ترین مزیت پریفرم عدم شکنندگی آن می باشد که علامت  با ظاهر شیشه و بطری پلاستیکی آزمایشگاهی مانندش مغایرت دارد. خوشبختانه امروزه تولیدات پریفرم دهانه ۳۲ به رشد و شکوفایی خیلی مطلوبی رسیده است و در عصر امروز شاهد این امر هستیم که صادرات این محصولات به کشورهای همسایه نیز در تناژ بالا انجام می شود و از این طریق، سود مالی خیلی خوبی به اقتصاد کشور ما تزریق می شود.

تولید پریفرم دهانه ۳۲ جهت صادرات

ویژگی های پریفرم دهانه ۳۲ چیست؟

ویژگی های پریفرم دهانه ۳۲ چیست؟پریفرم دهانه ۳۲ در واقع پر کاربرد ترین نوع پریفرم می باشد و ویژگی های منحصر به فرد آن، باعث تمایزش از سایر اجناس موجود در بازار کشور شده است. اصل ترین ویژگی های پریفرم ۳۲ به شرح زیر می باشد:

  • پریفرم ۳۲ از لحاظ طول و ارتفاع، از سایر انواع پریفرم بزرگتر می باشد.
  • پریفرم ۳۲ ظاهری شبیه به لوله های آزمایشگاهی دارد و در ظاهر، جنس آن شبیه به شیشه است.
  • پریفرم ۳۲ از انعطاف پذیری بسیار زیادی برخوردار می باشد و در برابر ضربه نیز خیلی مقاوم است.
  • پریفرم ۳۲ کمترین اجازه نفوذ پذیری به رطوبت یا گرما را می دهد.
  • پریفرم ۳۲ در صنعت آرایشی و بهداشتی مورد استفاده خیلی زیادی قرار می گیرد.
  • پریفرم ۳۲ جنس نشکن دارد و این ویژگی آن، یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت فوق العاده زیادش می باشد.

پس تاکنون دلیل استفاده فراوان از این پریفرم ها و بطری پلاستیکی خالی را در صنعت یافته ایم. بنابر همین دلایل، شرکت های تولید کننده سعی می کنند تا این اجناس را با کیفیت خیلی خوب تولید کنند و روانه بازار نمایند.

کشور سازنده انواع پریفرم صادراتی

کشور سازنده انواع پریفرم صادراتیکشورهای سازنده انواع پریفرم صادراتی بر این تلاش می باشند تا با بهره گیری از متخصص ترین افراد، تکنولوژی روز دنیا و بهترین مواد اولیه، با کیفیت ترین پریفرم ها را تولید کنند و روانه بازار نمایند و به این وسیله تجارت خود را بسیار گسترش داده و با صادرات این اجناس، سود مالی خیلی خوبی را نیز به اقتصاد کشور تزریق نمایند.

این شرکت ها در جهت افزایش درجه کیفیت این محصولات، به استاندارد های جهانی و قوانین ثبت شده در تجارت بین الملل توجه ویژه ای می کنند. صادرات از اصلی ترین پایه های اقتصادی یک جامعه می باشد و طبیعتا زمانی که صادرات افزایش پیدا کند، قطعا اقتصاد آن مملکت نیز کاملا دگرگون خواهد شد.

امید است که با گسترش صادرات، زمینه خروج اقتصاد کشورمان از بحران فراهم آورده شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

قیمت پریفرم جار دهانه گشاد

به طور کلی باید گفت قیمت پریفرم جار دهانه گشاد به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال از جمله عوامل تعیین کننده در قیمت نهایی این محصول می توان به مواد اولیه و ک

پاسخی بگذارید