شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / بطری پلاستیکی / خرید بطری پلاستیکی عسل شفاف ارزان

خرید بطری پلاستیکی عسل شفاف ارزان

ظرف های پلاستیکی برای بسته بندی عسل به جار پت معروف هستند این بطری ها، بطری هایی شفاف هستند با قیمتی ارزان که این مزیت را دارند تا هنگام حمل بار دچار شکستگی نمی شوند.

ظرف های پلاستیکی که برای بسته بندی کردن عسل تولید می شوند همگی بر اساس طرح های روز و جدید می باشند و در حجم های مختلف مانند حجم ۳۵۰ سی سی، حجم ۷۰۰ سی سی و حجم ۱۵۰۰ سی سی تولید می شوند.

بطری پلاستیکی عسل با حجم ۳۵۰ سی سی می تواند نیم کیلو عسل را بسته بندی کند.

خرید بطری پلاستیکی عسل شفاف ارزان

بهترین نوع بطری پلاستیکی برای عسل

بهترین نوع بطری پلاستیکی برای عسلیکی از بهترین  نوع ظروف برای بسته بندی عسل ظروف جار پت می باشند که مانند شیشه شفاف هستند.

نکته مهم درباره ی این بطری ها این است که ماده مورد استفاده در تولید آنها پلی اتیلن ترفتالات است که ماده ای بی ضرر برای سلامتی به حساب می آید بطری های ساخته شده از PET بسیار با دوام و مقاوم می باشند و چندین مرتبه می توان از آنها استفاده کرد.

این بطری ها از شفافیت و شکل پذیری خیلی خوب بهره مند هستند و در برابر شکستن نیز از مقاومت خوب برخوردار اند و همچنین قیمت مناسب آن نیز باعث رضایت مشتریان عزیز است و دائما بر تعداد مشتریان ثابت اضافه می شود.

عمده فروشی انواع بطری پلاستیکی شفاف

عمده فروشی انواع بطری پلاستیکی شفافبطری های پلاستیکی جزو آن دسته از ظروفی هستند که در بسیاری از مکان ها مورد استفاده قرار می گیرند. عمده فروشی بطری پلاستیکی مفتخر به تولید انواع مختلفی از بطری پلاستیکی است مانند: بطری پلاستیکی کتابی، بطری پلاستیکی درب دار، بطری پلاستیکی شفاف، بطری پلاستیکی مات، بطری پلاستیکی آزمایشگاهی و … .

کارخانه جات تولید نوشابه و همچنین آب معدنی از جمله مصرف کنندگان اصلی بطری های پلاستیکی هستند. بطری های پلاستیکی در حجم های مختلف تولید می شوند و بسته به اینکه چه موادی در تهیه آنها مورد استفاده قرار می گیرد قیمت آنها نیز متفاوت خواهد بود.

یکی از مواردی که درباره فروش مواد به خصوص مواد غذایی باید توجه کرد صادرات آن به خارج است که اصل مهم در صادرات عسل بسته بندی شیک و اصولی آن می باشد که شما هم وطنان عزیز می توانید بطری های مورد استفاده ی خود را از ما با قیمت مناسب و تضمین جنس و کیفیت بخواهید.

به نظر شما چه راهکاری بهتر است تا صادرات شما رقابتی شود؟

استفاده از ظروف جار پت با قیمتی کمتر نسبت به ظروف جار شیشه ای با بسته بندی شیک و اصولی می باشد، در نتیجه استفاده از ظروف پلاستیکی بهترین انتخاب برای صادرات می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

شرکت بطری پلاستیکی کتابی در تهران

امروزه افراد به دنبال بطری هایی هستند که هم وزن سبکی داشته باشد و هم به راحتی قابل حمل باشد و در کیف جای زیادی نگیرد. بطری های نسل قدیم به دلیل اینکه بسیار بزرگ

پاسخی بگذارید