شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / بطری پلاستیکی / فروش بطری پلاستیکی پت یک کیلویی رنگی

فروش بطری پلاستیکی پت یک کیلویی رنگی

به علت کارایی زیاد، فروش بطری پلاستیکی پت رنگی و بی رنگ در اندازه های مختلف، اعم از یک کیلویی در فروشگاه معتبر عمده فروشی  و خرده فروشی لوازم پلاستیکی و بطری پت آب معدنی انجام می شود. این محصول که معمولاً از ضایعات تهیه می شود، کارایی های زیادی دارد و در بسته بندی مواد غذایی خوراکی و مایع جات غیرخوراکی مانند مایع های دستشویی و ظرفشویی لیتری کار برده می شود.

فروش بطری پلاستیکی پت یک کیلویی رنگی

انواع بطری پلاستیکی پت رنگی یک کیلویی

انواع بطری پلاستیکی پت رنگی یک کیلویی

انواع مختلفی بطری پلاستیکی رنگی در حجم یک کیلویی در بازار موجود میباشد.

انواع بطری پلاستیکی یک و نیم لیتری پت رنگی یک کیلویی:

پت دسته دار یک کیلویی: از این بطری به عنوان جای روغن های مایع گیاهی، خوراکی و غیر خوراکی استفاده می شود. همچنین به عنوان بطری آب و دیگر مایع ها کاربرد دارد.

پت رنگی یک کیلویی با اندازه های مختلف از نظر دهانه: این نوع بطری برای بسته بندی مواد غذایی از جمله حبوبات، نوشیدنی ها مانند: دوغ، نوشابه، شربت و… کارایی دارد.

پت رنگی یک کیلویی پافیلی: موارد مصرف این نوع از پت ها همانند پت های رنگی با اندازه دهانه های مختلف، یکسان است. در بسته بندی مواد غذایی، از جمله انواع شیره ها و دیگر مواد خوراکی و غیر خوراکی که در بازار موجود می باشند، به کار برده می شوند.

نوع دیگری از پت های یک کیلویی وجود دارد که در بسته بندی عسل بیشتر از آن استفاده می شود و به آن پت جار می گویند. این نوع از پت ها چه به صورت رنگی چه بی رنگ، مدل ها و اندازه های مختلفی دارند. سایز دهانه پت جار در اشکال و انواع مختلف، متفاوت است. پت جار با اندازه دهانه بزرگ، مناسب برای بسته بندی ترشیجات بیشتر استفاده می شود در حالیکه از پت جار با دهانه کوچک تر برای بسته بندی مایع جات کاربرد بهتر و بیشتری دارد.

لازم به ذکر است که پت های جار، علاوه بر وزن یک کیلویی در وزن های دیگر با کیفیت مرغوب و درجه یک تولید و به بازار عرضه می شوند.

معتبرترین فروشگاه بطری پلاستیکی پت در ایران

معتبرترین فروشگاه بطری پلاستیکی پت در ایران

از آنجایی که بطری پلاستیکی پت، در ایران موارد مصرف بی‌شماری دارد و در بسته بندی های مختلف از این محصولات استفاده می شود، فروشگاه های بی شماری هستند که در کار عرضه و فروش این محصولات هستند.

هر شهری در کشور، دارای معتبرترین فروشگاه بطری پلاستیکی است، که مشتریان می توانند با اطمینان خاطر، محصولات پلاستیکی خود را از آن خریداری کرده و مطمئن باشند که نوع پلاستیک به کار رفته در آن درجه یک و مرغوب است. خرید این محصولات از فروشگاه های معتبر به صورت عمده مقرون به صرفه تر است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

شرکت بطری پلاستیکی کتابی در تهران

امروزه افراد به دنبال بطری هایی هستند که هم وزن سبکی داشته باشد و هم به راحتی قابل حمل باشد و در کیف جای زیادی نگیرد. بطری های نسل قدیم به دلیل اینکه بسیار بزرگ

پاسخی بگذارید