شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / پریفرم / فروش پریفرم دهانه ۴۰ به صورت عمده

فروش پریفرم دهانه ۴۰ به صورت عمده

 بحث پیرامون پریفرم دهانه ۴۰ است، هدف معرفی بهتر و بیشتر این وسیله کاربردی است تا خریداران بیشتر با کاربرد آن آشنا شده و از آن استفاده کنند. قیمت مناسب و ارزان این وسیله یک فاکتور مهم در فروش رفتن آن به صورت چشم گیر است.

فروش پریفرم دهانه ۴۰ به صورت عمده

دسته بندی انواع پریفرم براساس سایز دهانه

دسته بندی انواع پریفرم براساس سایز دهانه پریفرم به قطعات پلاستیکی و محکمی به شکل لوله های توخالی گفته می شود که به منظور ساخت بطری تولید می شوند و در حقیقت پیش شکل بطری ها قبل از تبدیل به بطری نهایی محسوب می شود. این قطعات توسط دستگاه های باد کن، باد می شوند و به شکل نهایی در می آیند. 

تنوع انواع پریفرم به اندازه تنوع بطری ها است و هر پریفرم برای ساخت نوع خاصی بطری، در ضخامت و دهانه ای خاص تولید می شود. 

تنوع دهانه های پریفرم ها هم به اندازه تنوع درب های بطری ها است و این دو را متناسب با هم می سازند. 

 پریفرم ها در انواع دهانه های متنوع از جمله دهانه های ۱۸mm، ۲۴mm، ۲۸mm، ۳۰mm، ۳۶mm، ۳۸mm ، ۴۰mm  و… متناسب با نیاز بازار ساخته می شوند. 

معتبرترین فروشگاه عمده پریفرم دهانه ۴۰

معتبرترین فروشگاه عمده پریفرم دهانه 40 معتبرترین فروشگاه پریفرم دهانه ۴۰ خوب و با کیفیت عمده ای در ایران، این کالای مرغوب را به صورت عمده تولید کرده و به سرتاسر ایران عرضه می کند و امکانی را برای خریداران فراهم کرده که برای خرید عمده پریفرم از شیوه های مختلف بتوانند نیازهای خود را سفارش داده و دریافت کنند.

تولید کنندگان و عرضه کنندگان پریفرم عمده برای آنکه یک تجارت موفق داشته باشند تمام فاکتور های مربوط به کالای سالم و مرغوب را در نظر می گیرند و رضایت مشتریان را به عنوان یک هدف مهم در دستور کار قرار می دهند تا هم تجارت آن ها به واسطه ی اعتماد مشتریان به تولیدکنندگان به یک تجارت دایمی تبدیل شود و هم کالای تولیدی و برند آن معروف و شناخته شود و نیز از این طریق هم تعداد خریداران و هم میزان رضایت آنها افزایش یابد. البته چون خرید به صورت عمده ای انجام می شود، خریدار مبلغ زیادی را در این تجارت هزینه می کند و بنابراین ارائه ی خدمات کافی به خریدار وظیفه ی عرضه کننده و حق خریدار است.

نکته ی دیگر این است که تولید کننده نیز میزان سود خود از فروش پریفرم عمده ای را به گونه ای در نظر می گیرد که هم برای فروشنده و هم برای خریدار مناسب باشد و مناسب ترین قیمت ها را برای خریداران عمده پریفرم در ایران در نظر می گیرند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

قیمت پریفرم جار دهانه گشاد

به طور کلی باید گفت قیمت پریفرم جار دهانه گشاد به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال از جمله عوامل تعیین کننده در قیمت نهایی این محصول می توان به مواد اولیه و ک

پاسخی بگذارید