شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / پریفرم / قیمت پریفرم جار دهانه گشاد

قیمت پریفرم جار دهانه گشاد

به طور کلی باید گفت قیمت پریفرم جار دهانه گشاد به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال از جمله عوامل تعیین کننده در قیمت نهایی این محصول می توان به مواد اولیه و کیفیت نهایی محصول اشاره نمود. البته نوسانات بازار ارز نیز در قیمت آن اثر ویژه ای خواهند داشت.

قیمت پریفرم جار دهانه گشاد

مشخصات پریفرم جار دهانه گشاد

مشخصات پریفرم جار دهانه گشادپریفرم ها را می توان به عنوان موادی تعریف کرد که در تولید بطری استفاده می شوند. در واقع با توجه به اینکه پی ای تی در حالت ذوب شده استحکام چندانی ندارد، به قطعات لوله ای شکل تو خالی تبدیل شده که به نوعی همان پیش شکل های بطری محسوب می شوند. این قطعات را در دستگاه های باد کن مخصوصی قرار داده و با توجه قالب از پیش مشخص شده برای آن و همچنین وزن پریفرم به انواع بطری تبدیل می شوند.

به بیان دیگر در فرایند تولید این مواد تزریق شده پس از آن که به شکل واندازه های مورد نظر درامدند، آنها را به دستگاه های خنک کننده منتقل کرده و سپس به صورت بسته بندی در خواهند آمد.

پریفرم ها به طور کلی برای اندازه های مختلفی تولید شده و از آنها برای استفاده در تولید انواع بطری های آب معدنی، نوشابه، روغن های خوراکی، شیشه های کوچک و محصولات آرایشی بهداشتی استفاده می شود.

با این حساب این پریفرم ها به دو صورت تولید می شوند.

  • پریفرم های دهانه گشاد
  • پریفرم های دهانه تنگ

به بیانی می توان گفت این پریفرم ها با توجه به نوع کاربری های شان در این دو شکل تولید می شوند. برای مثال به طور معمولی از پریفرم های دهانه گشاد برای نگهداری روغن های خوراکی مورد استفاده قرار دارند.

در حالی پریفرم های با دهانه تنگ برای نگهداری آب معدنی استفاده می کنند. لازم به ذکر است که ترکیبات اضافی و گرانول در فرآیند شکل گیری پریفرم با حفظ حداکثر یکنواختی با یک پلیمر صورت می گیرد. این کار باعث می شود تا علاوه بر حفظ ویژگی های ظاهری آن و توزیع توزیع یکنواخت مواد اضافه شده در کل مواد، سبب ثبات کیفی محصول نهایی نیز خواهد شد.

خرید پریفرم جار با قیمت مناسب

خرید پریفرم جار با قیمت مناسببرای خرید پریفرم جار با قیمت مناسب می توانید از همین سایت اقدام نمایید. به طور کلی در این سایت انواع مختلفی از پریفرم های دهانه گشاد و دهانه تگ عرضه می شود که با توجهبه مرغوبیت و اندزه های آنها از قیمت متفاوتی برخوردار می باشند.

به طور کلی باید گفت قیمت پریفرم جار به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله این عوامل می توان به مرغوبیت مواد اولیه مورد استفاده و طرح و اندازه های آن اشاره نمود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

فروش پریفرم دهانه ۱۸ با پایین ترین قیمت

امروزه شرکت های تولید کننده ی متعددی در زمینه ی تولید انواع پریفرم با استفاده از متریال درجه یک و دستگاه های پیشرفته در حال فعالیت هستند و آن را در سایز و انداز

پاسخی بگذارید