شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / چاپ روی بطری / قیمت چاپ سیلک روی بطری-خدمات چاپ روی بطری با بهترین قیمت در سراسر کشور

قیمت چاپ سیلک روی بطری-خدمات چاپ روی بطری با بهترین قیمت در سراسر کشور

سیلک اسکرین نوعی روش چاپ و تکثیر است که با امکانات فراوان، بر روی اشیای
مختلف ،  نظیر انواع بطری و کاغذ و  … در شکل‌ها و اندازه‌های گوناگون، قابل اجرا است . در این روش از پارچه
با توری با سوراخ‌های بسیار ریز استفاده می‌شود . توری در قابی ثابت می‌شود .
سپس تصویر مورد نظر روی این توری نقاشی می‌شود . سپس بخش‌هایی از تصویر که نباید
رنگ بخورد با ماده‌ای مسدودکننده مانند موم پوشیده می‌شود . این قاب توری را
در این حالت شابلون یا کلیشه نیز می‌نامند . سپس مرکب چاپ یا رنگ را با فشار
کاردک یا غلطک به سطح چاپ شونده منتقل می‌کنند . رنگ یا مرکب فقط از
بخش‌هایی که مسدود نشده یه کاغذ یا سطح چاپ شونده مانند بطری منتقل می‌شود و تصویر روی
آن ظاهر می‌گردد .قیمت چاپ سیلک روی بطری برای شما به صرفه ترین نوع چاپ را به ارمغان خواهد اورد .

قیمت چاپ سیلک روی بطری-خدمات چاپ روی بطری با بهترین قیمت در سراسر کشور

قیمت روز چاپ سیلک روی بطری

قیمت روز چاپ سیلک روی بطریدر صورتی که شما نیز در حال تولید انواع مختلف محصول می باشد قطعا با مغوله خدمات چاپ سیلک نیز آشنایی دارید . شما برای چاپ طرح های خود بر روی محصولات به ویژه چاپ بطری از چاپ سیلک اتوماتیک استفاده کنید . در صورتی که شما هزینه انواع چاپ را در فضای مجازی جستجو کرده باشید . خواهید دید که یکی از به صرفه ترین و ساده ترین شیوه های چاپ اثرات شما بر روی محصولات کاغذی ، بطری و …همین چاپ سیلک می باشد .

فروش استثنایی دستگاه چاپ روی بطری

فروش استثنایی دستگاه چاپ روی بطریشما برای چاپ روی انواع بطری می توانید علاوه بر چاپ سیلک از چاپ تامپو نیز استفاده کنید . پاچ تامپو به این صورت کار می کند که : پس از طراحی ، لازم می باشد که از طرح مورد نظر فیلم تهیه شود . از فیلم های هر رنگ باید یک کلیشه فلزی یا فتو  پلیمری تهیه شود که با توجه به این که کلیشه فلزی مقاومت بالاتری در طی مراحل چاپ تامپو دارد بیشتر از این مورد استفاده می شود . در صورتی که از کلیشه فتو پلیمری استفاده شود همانند کلیشه های فلکسو ، باید دارای صخامت کم و سفتی بسیار بالای باشند . هر کلیشه را در محل از پیش تعیین شده در ماشین چاپ تامپو قرار می دهند . و درکنار هر رنگ کلیشه مخزن رنگ به علاوه غلطک و تیغه های مربوطه قرار گرفته است . به این ترتیب است که میتوان از دستگاه تامپو برای پاچ بر روی بطری ها استفاده کرد .

هزینه چاپ سیلک روی بطری با بهترین کیفیت

هزینه چاپ سیلک روی بطری با بهترین کیفیتاگر شما هم به دنبال تولید اثری فاخر از محصولات خود در زمینه طراحی بر روی جلد آن هستید می توانید از دستگاه چاپ سیلک استفاده کنید . شما با جستجوی ساده در فضای مجازی می توانید به انواع شیوه های چاپ بر روی بطری با انواع کیفیت ها دست پیدا کنید . ولی در صورتی که به دنبال کم هزینه ترین راه آن هستید و میخواهید علاوه بر داشتن کیفیتی زیبا در طرح چاپ شده روی محصولتان از کم ترین هزینه نیز برای آن استفاده کنید . پیشنهاد اکثر اهل فن به شما استفاده از چاپ سیلک روی محصول خود است .

اجرا انواع چاپ بر روی بطری نوشابه

اجرا انواع چاپ بر روی بطری نوشابهمعمولا چاپ روی بطری های انواع نوشابه و مواد مختلف دیگر توسط شرکت های تجهیزات پر کن انجام می شود . لذا این شرکت ها به انواع دستگاه چاپ برای تولید هر چه زیباتر محصولات خود نیاز دارند . اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید ، که در تولید این محصولات برای کشورمان نقش مهمی را ایفا می کنید می توانید با جستجوی ساده ای در فضای مجازی به انواع این دستگاه ها نظیر چاپ سیلک و چاپ تامپو و دیگر این دستگاه ها دسترسی داشته باشید . علاوه بر این به وسیله این شرکت ها می توانید طرح های خود را بر روی محصولات خود چاپ نمایید .

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

چاپ روی انواع بطری نوشابه – بزرگترین مرکز انواع چاپ بر روی بطری در ایران

بعد از مراحل تولید بطری های گوناگون که در زمینه های مصرفی متعددی مورد کاربرد واقع می شوند، حالا نوبت به مراحل بعدی جهت آماده سازی این بطری ها و روانه ساختن آن ها به بازار فروش می باشد.یکی از اقدامات اصلی در زمینه آماده سازی بطری های تولید شده که محتویات مختلفی قرار است درون آن ها جای سازی شوند، اجرای انواع چاپ بر روی آن می باشد.در حیطه چاپ بطری می توان به انواع این چاپ ها که بر روی بطری های شیشه ای و پت صورت می گیرند اشاره کرد:چاپ لیبل روی بطریچاپ مستقیم و بدون لیبل روی بطریلازم به ذکر است که انجام فرآیند های متعدد چاپ روی بطری های مختلف مانند چاپ روی انواع بطری نوشابه و بسته بندی های دیگر، توسط مراکز چاپ تخصصی که ارائه دهنده خدمات گسترده ای در این زمینه می باشند انجام می گیرد.یکی از بزرگترین مراکز چاپ که خدمات چاپ روی بطری را نیز به نحو احسن به مرحله اجرا می رساند، مرکز چاپ تخصصی متین می باشد. این مرکز با بهره گیری از دستگاه های چاپ پیشرفته، عملیات لازم برای این کار را با کیفیت هر چه تمام تر انجام می دهد.

پاسخی بگذارید