شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / بطری پلاستیکی / بورس بطری پلاستیک تیره با ارزانترین نرخ

بورس بطری پلاستیک تیره با ارزانترین نرخ

بطری پلاستیک تیره یکی از انواع بطری های پت است که مقاومت و استحکام ساختاری بیشتری نسبت به دیگر نمونه های بطری پلاستیکی یک و نیم لیتری دارد؛ این دسته از بطری ها به واسطه رنگ تیره و مشخصات منحصر به فرد خود از دیگر نمونه های بطری ها متمایز بوده و کاربردهای خاصی در فعالیت های صنعتی و معیشتی دارند.

بورس بطری پلاستیک تیره با ارزانترین نرخ

از بطری پلاستیک تیره در چه مواردی استفاده می شود؟

از بطری پلاستیک تیره در چه مواردی استفاده می شود؟

  • بسته بندی مواد شوینده: همان طور که پیش تر ذکر شد بطری های پلاستیکی تیره نفوذ ناپذیری بالایی در برابر عوامل خارجی و مواد حلال شیمیایی دارند؛ به همین دلیل است که این کالاها در بسته بندی و عرضه نمونه های مختلفی از مواد بهداشتی و شوینده هایی از قبیل مایعات ضدعفونی کننده، حلال ها و پاک کننده های سطوح، شیشه پاک کن و شامپوها مورد استفاده قرار می گیرند.
  • مصارف دارویی: داروهای موادی حساس هستند که ارتباط تنگاتنگی با سلامت انسان ها دارند، به همین دلیل مواد به کار گرفته شده در بسته بندی، حمل و نقل و فروش آنها تاثیر بسزایی در کیفیت محصول نهایی دارد؛ بطری های پلاستیکی تیره بزرگ و کوچک در فرایند تولید قرص های طبی، شربت های دارویی، الکل و دیگر مواد پزشکی مورد مصرف می باشند.
  • مصارف غذایی: انواع حبوبات، سبزیجات خرد شده، چاشنی ها و مایعات غذایی با استفاده از بطری پلاستیکی تیره بسته بندی شده و به بازارهای مرتبط خود عرضه می شوند.

حال این پرسش مطرح می شود که به کار گیری این محصولات چه اهمیتی دارد؟ دبه پلاستیکی شیردار مذکور به واسطه ترکیبات ساختاری و رنگ تیره خود از نفوذ عوامل بیماری زای خارجی و پرتوهای مضر و آسیب زننده خورشید به محتویات خود ممانعت به عمل آورده و سلامت و کیفیت آنها را تضمین می نمایند.

فروشنده بطری پلاستیک باکیفیت ارزان

فروشنده بطری پلاستیک باکیفیت ارزانپلی اتیلن تیره بطری پلاستیک ارزان قیمت و صد البته با کیفیتی است به روش عمده و توسط اصلی ترین فروشنده بطری پلاستیک به متقاضیان خرید ارائه می شود تا آنها بتوانند با صرف کمترین هزینه های ممکن به تعداد نامحدودی از این اجناس مرغوب دسترسی یابند؛ توزیع بطری پلاستیک با کیفیت ارزان بدون دخالت هیچ یک از دلالان و در پی ایجاد پلی ارتباطی میان تولید کننده و مصرف کننده صورت می پذیرد.

خرید انبوه و کم هزینه انواع متنوع بطری ها هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی را شامل نمی شود، از این رو مشتریان می توانند به ساده ترین روش های ممکن نسبت به ثبت سفارش کالاهای مورد نیاز خود اقدام نموده و آنها را در اسرع وقت و با نهایت کیفیت در محل هایی از پیش تعیین شده توسط خود، دریافت نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

شرکت بطری پلاستیکی کتابی در تهران

امروزه افراد به دنبال بطری هایی هستند که هم وزن سبکی داشته باشد و هم به راحتی قابل حمل باشد و در کیف جای زیادی نگیرد. بطری های نسل قدیم به دلیل اینکه بسیار بزرگ

پاسخی بگذارید