شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / بطری پلاستیکی / تولید کننده بطری پلاستیکی کوچک دارویی

تولید کننده بطری پلاستیکی کوچک دارویی

اگر از افراد مختلف سوال بپرسید که داروها و قرص های خود را دوست دارید چگونه و در چه جایی نگهداری کنید قطعا به شما این پاسخ را می دهند که در جایی باشد که اولا فضای کمی اشغال کند و ثانیا وزن سبکی داشته باشد تا بتوانیم به آسانی آن را حمل کنیم. یکی از وسایل تازه تولید شده که امروزه بسیار استفاده می شود بطری پلاستیکی کوچک است. این بطریها به دلیل رنگ های تیره ای که دارند و همچنین وزن ناچیز برای نگهداری مواد دارویی اعم از قرص و شربت بسیار مناسب هستند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

تولید کننده بطری پلاستیکی کوچک دارویی

انواع بطری پلاستیکی کوچک دارویی

انواع بطری پلاستیکی کوچک داروییبطری های پلاستیکی امروزه تقریبا در خانه های تمامی افراد پیدا می شوند و از آنها برای نگهداری مواد غذایی یا نوشیدنی استفاده می کنند. اما نوع جدیدی از این بطریها تولید شده است که با استقبال زیادی از جانب خریداران روبرو شده است.

نام این بطری های جدید “بطری پلاستیکی دارویی” است. این بطریها در مدل های گوناگونی تولید و به بازار عرضه می شوند. از جمله اندازه های پر فروش این محصول، بطری ۱۰۰ سی سی و ۲۰۰ سی سی و… است.

دسته ای دیگر از بطری های پلاستیکی وجود دارند که از کیفیت ساخت پایین تری برخوردار هستند که بطری های دارویی یکبار مصرف نامیده می شوند. بطری کوچک دارویی در رنگ های متنوع توسط کارخانه سازنده تولید می شوند و به دلیل اینکه کارخانه تولیدی باعث شده تا خریداران و تولیدکنندگان به طور مستقیم با یک دیگر در ارتباط باشند و به نوعی واسطه ها را حذف کرده اند، قیمت این بطریها کاهش چشمگیری داشته است.

فروش ویژه بطری پلاستیکی در اندازه های مختلف

فروش ویژه بطری پلاستیکی در اندازه های مختلفکارخانه سازنده این دسته از بطریها تنها در زمینه تولید بطری های کوچک دارویی فعالیت نمی کند، بلکه انواع بطری های پلاستیکی را در اندازه های مختلف تولید و روانه بازار می کنند و مشتریان بر اساس نیاز خود هر یک از این بطریها را خریداری می کنند.

یکی از فروشگاه های معتبر فروش بطری پلاستیکی که توانسته در سطح کشور مشتریان زیادی را ترغیب به خرید از خود کند این مرکز است. در این شرکت با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا و همچنین مرغوبترین مواد اولیه، بهترین بطری های پلاستیکی تولید و در اختیار مشتری قرار می گیرد.

همچنین این مجموعه برای راحتی هرچه بیشتر مشتریان خود، اقدام به فروش به صورت اینترنتی نیز کرده اند. شما خریداران گرامی می توانید برای اطلاع از آخرین قیمت بطری های پلاستیکی در اندازه های مختلف می توانید به سایت این فروشگاه مراجعه کرده و یا با کارشناسان بخش فروش ارتباط برقرار کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

شرکت بطری پلاستیکی کتابی در تهران

امروزه افراد به دنبال بطری هایی هستند که هم وزن سبکی داشته باشد و هم به راحتی قابل حمل باشد و در کیف جای زیادی نگیرد. بطری های نسل قدیم به دلیل اینکه بسیار بزرگ

پاسخی بگذارید