شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / بطری پت پلاستیکی / خرید پریفرم بطری رنگی در سایز های گوناگون

خرید پریفرم بطری رنگی در سایز های گوناگون

برای اینکه نوشیدنی های مختلف را بتوان به راحتی به دست مردم رساند باید از بسته بندی هایی مثل پریفرم بطری استفاده کرد که دارای استحکام مناسبی است و بیشترین سازگاری را با نوشیدنی که در آن فرار می گیرد خواهد داشت. سایز های گوناگونی برای این بطری ها طراحی شده است که نمونه های رنگی آن بیشتر کاربرد دارند.

خرید پریفرم بطری رنگی در سایز های گوناگون

موارد استفاده از پریفرم بطری رنگی

موارد استفاده از پریفرم بطری رنگیبرای تولید بطری ها از پلاستیک ها مختلفی مانند پلی اتیلن و پی وی سی استفاده می شود که به دلیل جلوگیری از ورود نور به بطری سبب می شوند که نوشیدنی از فساد دور شود.
در واقع پریفرم نوعی خاص از پت است که به دلیل مقاومت بیشتر به آن اضافه می شود و در هنگام ذوب باعث استحکام بیشتر پت خواهد شد.
البته نباید فراموش کرد که ویسکوزیته محصولات با هم متفاوت است و در مواردی مثل بطری های آب معدنی می توان از نمونه های ساده تری نیز کمک گرفت.

برای ساختن بطری های نوشابه ای گازدار و روغن ها بهتر است که از مواد محکم تری  استفاده شود تا بتواند به خوبی از محتویات داخل ظرف محافظت کند.
ترکیب این ماده با پلیمر های مختلف سبب می شود که محصول به صورت یکدست و یکنواخت در بیاید و در نتیجه محصول نهایی کیفیت بیشتری خواهد داشت.
تولید پریفرم بطری کمک زیادی به بسته بندی محصولات آرایشی بهداشتی کرده است و بسیاری از این نمونه ها می توانند تا مدت زیادی سالم باقی بمانند.

شرکت تولید انواع پریفرم بطری در اصفهان

شرکت تولید انواع پریفرم بطری در اصفهانبرای تولید این ماده مراحل زیادی باید صورت گیرد که در ابتدا پت را آماده سازی می کنند و آن را تحت حرارت قرار می دهند تا رطوبت اضافی خود را از دست بدهد.
در قسمت های بعدی باید ذوب آن آغاز شروع شود که  این مرحله بسیار مهم است و نقش زیادی در کیفیت نهایی محصول خواهد داشت.
پس از آن ماده اولیه به داخل قالب های مخصوص هدایت می شود و شکل نهایی محصول در آن ایجاد می شود و رنگ آن نیز در همین قسمت مشخص خواهد شد.

در نهایت باید از دستگاه خنک سازی استفاده نمود تا همه ی قسمت های بطری خشک گردد و بتوان آن را انبار سازی کرد.
خوشبختانه تجهیزات زیادی برای رنگ کردن بطری ها وجود دارد و می توان از مواد مختلفی برای این امر استفاده نمود که البته بطری روغن های خوراکی زرد رنگ است.
شرکت پریفرم بطری تمام خط تولید خود را به این موضوع اختصاص داده است و بیشترین میزان عرضه این فراورده را در اصفهان بر عهده گرفته و پیشتاز محسوب می گردد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

تولید کننده بطری پت پلاستیکی در ایران

بطری های پلاستیکی که با نام اختصاری PET نیز شناخته می شوند حاصل فراوری از پرکاربردترین نوع پلیمر (پلی اتیلن ترفتالات) هستند که کاربردهای گسترده ای در صنایع مختل

پاسخی بگذارید