شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / بطری پلاستیکی / صادرات بطری پلاستیکی ۳ لیتری به سایر کشور ها

صادرات بطری پلاستیکی ۳ لیتری به سایر کشور ها

صادرات بطری پلاستیکی ۳ لیتری به صورت عمده و کلی به سایر کشورها و شهرها انجام می شود . بطری های پلاستیکی که در رنگها و طرح های مختلف برای تولید انواع نوشابه ها ، دوغ ، آبمیوه و سایر نوشیدنیها استفاده می شود . بطری های پلاستیکی از جنس پلاستیک های فشرده هستند که در کارخانجات مخصوص و توسط ابزار آلات و دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته قالب دهی و تولید می شوند . جنس این بطریها ضخامت های مختلفی دارد که در هر کارخانه ای تولید آن متفاوت است . بطری های پلاستیکی برای تولید دیگر مواد مایع از جمله مواد شوینده ، اسید و سایر مواد مانند ضد یخ و بنزین و روغن نیز از آنها استفاده می شود.

صادرات بطری پلاستیکی ۳ لیتری به سایر کشور ها

کاربرد های گسترده بطری پلاستیکی ۳ لیتری

کاربرد های گسترده بطری پلاستیکی ۳ لیتریانواع بطری پلاستیکی بسته به حجم و اندازه آن کاربرد های گوناگون دارند . بطری های پلاستیکی برای مواردی اعم از نگهداری روغن ، ضد یخ ، مواد شوینده ، مواد خوراکی مانند دوغ ، نوشابه و حتی آب معدنی مورد استفاده قرار می گیرند . بطری های پلاستیکی دارای درب های بزرگتر نسبت به بطریهایی با سایز های کوچکتر هستند. از این نمونه بطریها بعد از خراب شدن یا سوراخ شدن می توان به جای گلدان نیز استفاده کرد.

بعضی از انواع بطری های پلاستیکی از پلاستیک های فشرده تر و مقاوم تر تولید می شوند که برای نگه داری مواد اسیدی از آنها استفاده می شود . بطری های پلاستیکی نیز مانند سایر بطریها دارای رنگ های متنوع و مختلف هستند و همچنین بعضی از انواع این بطریها دارای دسته نیز هستند که برای حمل راحت تر آنها این دسته ها ساخته شده اند. بطری های پلاستیکی را می توان به صورت عمده و کلی از کارخانجات تولید کننده خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد.

میزان و حجم صادرات انواع بطری پلاستیکی ایرانی

میزان و حجم صادرات انواع بطری پلاستیکی ایرانیبطری پلاستیکی ایرانی دارای کیفیت مرغوب و استاندارد است که برای انواع مواد مایع مورد استفاده قرار می گیرد . یک نمونه از بطری های پلاستیکی ۳ لیتری که کیفیت بسیار خوبی داشته و استقبال خوبی توسط مشتریان از آن شده است ، بطری پلاستیکی ۳ لیتری آناناسی است .

برای خرید این نمونه بطری های پلاستیکی می توان به مراکز فروش معتبر مراجعه کرد . این مراکز محصولات خود را به گونه ای تولید می کنند که از نظر کیفیت و مرغوبیت در بالاترین سطح باشند و موجب جلب رضایت مشتری شوند همچنین این محصولات را به دیگر کشور های همسایه ینز صادر می کنند و باعث رضایت آنها نیز شده است و همچنین مورد استفاده توسط کارخانجات های تولید نوشابه و انواع نوشیدنی ها نیز قرار گرفته است .

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

شرکت بطری پلاستیکی کتابی در تهران

امروزه افراد به دنبال بطری هایی هستند که هم وزن سبکی داشته باشد و هم به راحتی قابل حمل باشد و در کیف جای زیادی نگیرد. بطری های نسل قدیم به دلیل اینکه بسیار بزرگ

پاسخی بگذارید