شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / پریفرم / صادرات پریفرم دهانه ۴۵ به صورت مستقیم

صادرات پریفرم دهانه ۴۵ به صورت مستقیم

پریفرم دهانه ۴۵ استانداردی است که برای تولید یکسری بطری با حجم های زیاد و برای بسته بندی موادی مانند روغنی خوراکی مایعات و غیره که دارای استحکام و کارایی مناسبی هستند محسوب می شود. همانطور که گفته شد این کالا اگر توسط مراکز تولیدی معتبری تهیه شود، کاربرد منحصر به فردی دارد و مشتریان بسیاری را به سمت خود می کشاند. 

صادرات پریفرم دهانه ۴۵ به صورت مستقیم

ویژگی های عمده پریفرم دهانه ۴۵

ویژگی های عمده پریفرم دهانه ۴۵ویژگی پریفرم دهانه ۴۵ به صورن عمده عبارت است از: 

  • مقاومت بار بالا از ویژگی های این پریفرم محسوب می شود که می تواند در تولید انواع حجم های بطری به صورت عمده و در تعداد بسیار نقش موثری داشته باشد. 
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه این محصولات باعث می شود بسیاری از افرادی که قصد راه اندازی کارگاه های تولید بطری را دارند بتوانند به راحتی ان را خریداری کند. 
  • سرعت عمل بالایی که دارد باعث می شود در مدت زمان مشخص، حجم بسیاری از بطری را تولید و روانه بازار های فروش کند. 

استفاده از پریفرم در دهانه هایی با سایزهای ۳۰، ۴۵ و غیره در مراکز تولید بطری، کمک بسیاری به تولید با کیفیت ترین بطری های روغن و مایعات می کند. این بطریهایی یکی از ضروریترین تجهیزات مورد نیاز کارخانه های روغن سایزی و مواد شوینده می باشد و باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. بسیاری از مراکز تولیدی پریفرم از پیشرفته ترین تجهیزات برای تولید این استانداردها استفاده می کنند تا بتوانند خروجی های با کیفیتی داشته باشند. 

صادر کننده پریفرم به کشور های همسایه

صادر کننده پریفرم به کشور های همسایهصادر کننده پریفرم به کشور های همسایه همواره تلاش می کند با عرضه با کیفیت ترین محصولات در بسته بندی های استاندارد، رضایت مشتریان بیشتری را به خود جلب کند. برترین صادر کنندگان این محصول، از مرغوبترین مواد اولیه برای تولید آن استفاده کرده و آن را به صورت استاندارد در حجم مشخص و با استحکام بالا روانه بازار های فروش می کنند. 

صادرات این محصول به دلیل کارایی بالایی که دارد، به بسیاری از کشورها بویژه کشور های خاورمیانه ای انجام می گیرد و می تواند نقش موثری در رشد اقتصاد کشور ایفا کند. سالانه حجم بسیاری از روغن، مایع شوینده و غیره در جهان تولید می شود که برای تهیه بطری های استاندارد نیاز به این پریفرم ها دارند. اگر قصد صادرات این محصولات را دارید پیشنهاد می کنیم به سراغ مراکز بازرگانی معتبر بروید تا اطلاعات کافی راجع به شرایط و نحوه ارسال این محصولات را در اختیار شما قرار دهد تا از بروز هر گونه مشکل در هنگام صادرات جلوگیری شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

قیمت پریفرم جار دهانه گشاد

به طور کلی باید گفت قیمت پریفرم جار دهانه گشاد به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال از جمله عوامل تعیین کننده در قیمت نهایی این محصول می توان به مواد اولیه و ک

پاسخی بگذارید