شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / بطری پلاستیکی / عمده فروشی بطری پلاستیکی دوغ در تهران

عمده فروشی بطری پلاستیکی دوغ در تهران

بطری پلاستیکی دوغ که در طرح های مختلف و رنگ سفید تولید شده و برای نگهداری دوغ از آنها استفاده می شود . این بطری های پلاستیکی که به صورت عمده در تهران عرضه می شوند و توسط مراکز تولید دوغ و فرآورده های لبنی مورد استفاده قرار می گیرند . این بطریها در کارخانجات بعد از فشرده سازی پلاستیک های مخصوص توسط دستگاه ها و ابزار آلات پیشرفته تولید می شوند و بعد از قالب دهی و تست کردن عرضه می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند . این بطری های پلاستیکی علاوه بر دوغ ، برای مصارف دیگری نیز کاربرد دارند و استفاده می شوند .

عمده فروشی بطری پلاستیکی دوغ در تهران

دسته بندی بطری پلاستیکی دوغ براساس سایز

دسته بندی بطری پلاستیکی دوغ براساس سایزانواع بطری پلاستیکی دوغ بسته به حجم آن متفاوت است . سایز بطری های پلاستیکی دوغها معمولا مانند بطری های نوشابه بوده و حجم های ۱٫۵ لیتری و ۲۵۰ cc تولید می شوند . ویژگی مهم بطری های پلاستیکی دوغ رنگی بودن آنهاست که مانع از رسیدن نور به محتویات داخل شیشه می شود . حتی سایز های کوچکتر شیشه ها و بطری های پلاستیکی دوغ نیز رنگی هستند . این بطری های پلاستیکی دوغ در باکس های ۵۰تایی تولید شده و به بازار عرضه می گردد .

بطری های پلاستیکی درب های مخصوص دارند که هر درب مختص بطری خاصی است . درب های این بطریها بصورت پیچی بوده و در صورت زیاد سفت کردن هرز می شود و خوب بسته نمی شود . سایز های مختلف بطری های پلاستیکی دوغ توسط قالب های مخصوص در کارخانه ها تعیین می شود . از انواع بطری های پلاستیکی که سایز های بزرگتری دارند می توان به عنوان ابزار های دیگر نیز استفاده کرد .

فروشندگان انواع بطری پلاستیکی در ایران

فروشندگان انواع بطری پلاستیکی در ایرانفروشندگان بطری پلاستیکی در ایران و سایر کشورها ، محصولات خود را به صورت استاندارد و تست شده وارد بازار می کنند . در واقع بطری های پلاستیکی بسته به سایز و حجم آنها ، قیمت های متفاوتی دارند که معمولا هرچه حجم بطری بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر است . برای تهیه این نوع بطریها می توان به کارخانه های تولید که بصورت عمده و کلی محصولات خود را عرضه می کنند ، مراجعه کرد .

این بطریها دارای نشان استاندارد هستند و بعد از تولید دوغ در این بطری های شیشه ای بهتر است که آنها را در دمای یخچال نگه داری کرد و اینکه در معرض نور مستقیم خورشید نباشند . انواع بطری های پلاستیکی دیگری نیز هستند که سایز های کوچکتری دارند و برای تولید چای و قهوه و انواع نوشابه ها از آنها استفاده می شود .

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

شرکت بطری پلاستیکی کتابی در تهران

امروزه افراد به دنبال بطری هایی هستند که هم وزن سبکی داشته باشد و هم به راحتی قابل حمل باشد و در کیف جای زیادی نگیرد. بطری های نسل قدیم به دلیل اینکه بسیار بزرگ

پاسخی بگذارید