شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / بطری شیشه / فروش بطری شیشه کوچک کپسولی رنگی

فروش بطری شیشه کوچک کپسولی رنگی

بطری شیشه کوچک در ایران کاربردهای بسیار زیادی دارد، به عبارتی از صنعت غذا و دارو گرفته تا منازل از این محصولات به وفور استفاده می کنند، به ویژه اینکه این روزها تولیدکنندگان سعی بر این دارند که انواع این بطری ها را در طرح های متنوع و زینتی تولید و در نهایت عرضه کنند؛ این دسته از بطری پت آب معدنی زیست دوست هستند و برای طبیعت هیچ آسیبی را به همراه نخواهند داشت، به همین دلیل می توان با خیال راحت از آن ها استفاده کرد.

فروش بطری شیشه کوچک کپسولی رنگی

کاربرد های بطری شیشه کوچک کپسولی رنگی

کاربرد های بطری شیشه کوچک کپسولی رنگیاحتمالا این روزها چشمتان به بطری شیشه ای های کوچک کپسولی خورده است که سر آن ها نیز به جای در با ابزاری چوب پنبه مانند پوشیده شده است؛ این دسته از بطری پلاستیکی آزمایشگاهی در سال های اخیر از زیباترین بطری های موجود در بازارها بوده اند که دارای کاربردهای بسیار زیادی نیز هستند که اکنون به یک یک آن ها می پردازیم:

  • این دسته از بطری ها حتی در اندازه های کوچک می توانند به عنوان گلدان های زینتی به کار روند، کافی است که یک دانه بذر در همه آن ها بکارید تا چند روز بعد انواع گلدان های ریز و نقلی را داشته باشید.
  • نکته مهم دیگر این است که این دسته از بطری ها را می توانیم با آب های رنگی تزئین کنیم و آن ها را در دکورهای مختلف به کار ببریم.
  • این بطری ها می توانند حاوی ژل های تزیینی کوچک شوند و جلوه خاصی را به ارمغان بیاورند.
  • یکی دیگر از موارد استفاده از بطری های شیشه ای این است که این محصولات می توانند با انواع اکلیل و دیگر مواد پر شوند تا در نهایت انواع بطری شیشه رنگی اکلیلی داشته باشیم.
  • شما در این بطری ها می توانید چیزهای مهم و ریز خود را که قصد دارید گم نشوند و آن ها را در یکجا داشته باشید قرار دهید.
  • و …

از این رو است که همیشه فروشگاه بطری شیشه ای این محصولات را در انواع و اقسام مختلف موجود می کند.

فروشگاه بزرگ انواع بطری شیشه در تبریز

فروشگاه بزرگ انواع بطری شیشه در تبریزانواع بطری های شیشه ای در ایران در شهرهای مختلف از جمله تبریز، تهران، اصفهان و … به فروش می روند، علت این مسئله نیز این است که این دسته از بطری ها همانطور که دیدید دارای کارایی های مختلفی می باشند.

اگر شما نیز از خریداران این محصولات هستید و تمایل دارید این بطری ها را در قیمت های مناسب خریداری کنید ما به شما توصیه می کنیم که این محصولات را به صورت مستقیم خریداری کنید.
البته با خرید فله و مستقیم این محصولات خواهید توانست که بهترین نوع این محصولات را با قیمت های بسیار پایین خریداری کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

پخش بطری شیشه به صورت عمده از درب کارخانه

پخش بطری شیشه عمده از درب کارخانه و توسط ابزار آلات و ماشین آلات استفاده می شود . بطری شیشه ای از جنس پلاستیک فشرده بوده که برای انواع نوشیدنیها ، تولید و نگه د

پاسخی بگذارید