شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / بطری پلاستیکی / فروش بطری پلاستیکی ۲۵۰ سی سی ارزان قیمت

فروش بطری پلاستیکی ۲۵۰ سی سی ارزان قیمت

امروزه استفاده از بطری های پلاستیکی در صنعت بسیار افزایش یافته است. از بطری پلاستیکی ۲۵۰ سی سی به ویژه در صنعت داروسازی استفاده می‌شود و بسیاری از  محلول ها و الکل های دارویی، داخل این ظروف پلاستیکی ریخته شده و سپس به بازار عرضه می شوند. البته این بطری ها و دبه پلاستیکی شیردار در اندازه ها و سایزهای مختلفی تولید می شوند تا مصرف کنندگان بتوانند از آن ها به اندازه نیاز خود استفاده کنند. همچنین قیمت این محصول بسیار مناسب است.

فروش بطری پلاستیکی ۲۵۰ سی سی ارزان قیمت

روش های تولید بطری پلاستیکی ۲۵۰ سی سی

روش های تولید بطری پلاستیکی ۲۵۰ سی سیاکنون این سوال مطرح می‌شود که این بطری های پلاستیکی و گالن پلاستیکی ۲۰ لیتری با استفاده از چه موادی تولید می‌شود و تا زمان عرضه در بازار چه مراحلی را طی می‌کند؟

بطری های پلاستیکی در اصل از جنس پلاستیک های فشرده شده هستند که دارای مقاومت و استحکام نسبی بوده و می توانند، محلول یا ماده ای که در آن ها  ریخته می‌شود را به خوبی در خود نگه دارند و در برابر عوامل بیرونی محافظت کنند. این پلاستیک ها معمولاً برای نگه داری محلول ها و ترکیباتی استفاده می شود که نباید در معرض هوای آلوده محیط قرار بگیرند.

تولید بطری پلاستیکی باید از تمامی جهات استاندارد و بهداشتی باشد. اگر در هنگام تولید این بطری ها موارد بهداشتی رعایت شود محلول ها و موادی که در این ظروف نگه داری می‌شوند نیز کاملا بهداشتی و استریل هستند؛ اما اگر در هنگام تولید از مواد اولیه مناسبی استفاده نشود یا اصول و شرایط لازم رعایت نگردد ،ممکن است علاوه بر بطری به محلول و ماده موجود در آن نیز آسیب های جدی وارد شود و نگه داری محلول های مختلف در این ظروف امکان پذیر نباشد.

قیمت بطری پلاستیکی در سال ۹۹

قیمت بطری پلاستیکی در سال 99قیمت بطری پلاستیکی به موارد مختلفی وابسته است. در سال ۹۹ قیمت این بطری ها نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است. علت این موضوع افزایش هزینه ها برای تولید این محصولات است. البته تولید کنندگان سعی می کنند تا با به حداقل رساندن هزینه های تولید قیمت محصول را کاهش داده و خرید و استفاده از آن را برای عموم مردم امکان‌ پذیر کنند. علاوه بر این موارد موارد دیگری نیز روی قیمت محصول تاثیر گذار هستند؛ به عنوان مثال سایز و اندازه این بطری ها در تعیین قیمت قیمت آنه ا تاثیرگذار هستند هرچه سایز و اندازه این بطری‌ ها بزرگ تر باشد قیمتی که برای آن ها در نظر گرفته می‌شود نیز بیشتر است. علاوه بر این کیفیت این محصولات نیز با یکدیگر متفاوت است. برخی محکم تر و مقاوم تر و برخی ممکن است استقامت کمتری داشته باشند؛ هر چه این بطری‌ ها کیفیت بالاتری داشته باشند قیمت نهایی آن ها نیز بالا تر است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

شرکت بطری پلاستیکی کتابی در تهران

امروزه افراد به دنبال بطری هایی هستند که هم وزن سبکی داشته باشد و هم به راحتی قابل حمل باشد و در کیف جای زیادی نگیرد. بطری های نسل قدیم به دلیل اینکه بسیار بزرگ

پاسخی بگذارید