شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / بطری پلاستیکی / فروش بطری پلاستیکی ۵۰۰ سی سی یکبار مصرف

فروش بطری پلاستیکی ۵۰۰ سی سی یکبار مصرف

بطری پلاستیکی یکی از محصولاتی است که کاربرد فراوانی در صنایع مختلف دارد. معمولاً کارخانجاتی که به تولید انواع نوشیدنی ها و نیز انواع مواد شوینده فعالیت دارند، خریداران اصلی این محصول به حساب می‌آیند. بطری پلاستیکی ۵۰۰ سی سی  یکی از پرفروش‌ترین بطری هایی به حساب می‌آید که بازار فروش آن از رونق بسیار بالایی برخوردار است. ما در این مطلب قصد داریم تا این محصول را از تمامی جوانب مورد بررسی قرار دهیم. شما نیز برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

فروش بطری پلاستیکی ۵۰۰ سی سی یکبار مصرف

بطری پلاستیکی ۵۰۰ سی سی یکبار مصرف شفاف

بطری پلاستیکی ۵۰۰ سی سی یکبار مصرف شفافدر ایران تولید کنندگان بسیاری در تولید بطری پلاستیک ۵۰۰ سی سی یک بار مصرف فعالیت گسترده‌ای دارند.

این محصول در انواع و اقسام مختلفی تولید می شود که بطری پلاستیکی ۵۰۰ سی سی شفاف یکی از پرفروش ترین انواع بطری های پلاستیکی است که در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارد.

این محصول معمولاً در طرح ها و رنگ های متفاوتی مانند بطری های کتابی و استوانه ای تولید می شود. 

معمولا بطری های پلاستیکی شفاف برای کارخانجاتی که به تولید آب معدنی و سایر نوشیدنی ها فعالیت دارند، کاربرد دارد.

تولیدکنندگان این محصول همواره سعی دارند تا از مرغوب ترین مواد اولیه در تولید انواع بطری های پلاستیکی شفاف استفاده کنند.

هرچقدر میزان شفافیت این بطری ها بیشتر باشد نشان می‌دهد که کیفیت آن ها بالاتر است.

فروشنده انواع بطری پلاستیکی درب دار

فروشنده انواع بطری پلاستیکی درب داربطری های پلاستیکی که توسط تولید کنندگان بسیاری در سراسر جهان تولید می شوند در انواع و اقسام مختلفی به صورت درب دار توسط عرضه کننده هایشان در بازارهای مربوطه عرضه می‌شوند.

یکی از انواع بطری های پلاستیکی، بطری هایی هستند که برای بسته بندی مایع ظرفشویی، در نظر گرفته شده اند.

این بطری ها دارای ضخامت بیشتری نسبت به سایر بطری های پلاستیکی هستند و همچنین معمولا در این بطری ها از پلاستیک های شفاف استفاده نمی شود زیرا پلاستیک های شفاف مقاومت چندانی در برابر فشارهای وارده ندارند.

همچنین از انواع دیگر این بطری های پلاستیکی برای بسته بندی شامپو و سایر محصولات شوینده استفاده می شود.

تولید کنندگانی که به تولید این محصول در حجم عمده فعالیت دارند، برای این که مشتریان شان به راحتی به این محصولات دسترسی داشته باشند و انواع بطری های تولید شده، به صورت یکنواخت در بازار های مربوطه عرضه شود، نمایندگی هایی را در اقصا نقاط کشور در نظر می گیرند و محصولاتشان را به صورت مستقیم به این نمایندگی ها ارسال می کنند.

این نمایندگی ها در واقع نوعی فروشنده بطری پلاستیکی درب دار محسوب می شوند که این محصول را در حجم عمده به صورت یکنواخت در بازار های مربوطه عرضه می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

شرکت بطری پلاستیکی کتابی در تهران

امروزه افراد به دنبال بطری هایی هستند که هم وزن سبکی داشته باشد و هم به راحتی قابل حمل باشد و در کیف جای زیادی نگیرد. بطری های نسل قدیم به دلیل اینکه بسیار بزرگ

پاسخی بگذارید