شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / بطری پلاستیکی / قیمت بطری پلاستیکی روغن زیتون در بازار ایران

قیمت بطری پلاستیکی روغن زیتون در بازار ایران

استفاده از بطری های پلاستیکی در صنعت امروزی نسبت به گذشته بسیار افزایش یافته است؛ زیرا محصولات زیادی توسط این بطریها بسته بندی شده و در بازار عرضه می شوند. بطری پلاستیکی روغن، در سایز و اندازه های مختلفی تولید شده و در بازار عرضه می شود. این بطریها باید دارای کیفیت بالایی باشند تا بتوان از آنها برای مصارف گوناگونی استفاده کرد.

قیمت بطری پلاستیکی روغن زیتون در بازار ایران

مناسب ترین بطری پلاستیکی مخصوص روغن زیتون

مناسب ترین بطری پلاستیکی مخصوص روغن زیتوناکنون این سوال مطرح می شود که بطری های پلاستیکی که برای بسته بندی محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، باید دارای چه ویژگیهایی باشند تا بتوان به راحتی از آنها استفاده کرد؟

استفاده از این بطریها برای انواع روغن مثل روغن زیتون بسیار مورد توجه قرار دارد. این بطریها باید با استفاده از بهترین مواد اولیه ساخته شده باشند تا علاوه بر این که استحکام و مقاومت کافی برای نگه داری از محصول را داشته باشند، به روغن یا هر ماده دیگری که در آنها ریخته می شود نیز آسیبی نرسانند. 

به عنوان مثال اگر این بطری هل دارای مواد اولیه چوبی نباشند ممکن است به مرور زمان کدر و مات شده و شفافیت و شکل ظاهری اولیه خود را از دست بدهند. همچنین اگر مواد اولیه کیفیت کافی نداشته باشند ممکن است بر اثر قرار گرفتن در معرض حرارت یا محیط هایی که درجه حرارت بالایی دارند آسیب ببینند. 

بازار بطری پلاستیکی امروزه نسبت به گذشته بیشتر مورد توجه قرار گرفته است در نتیجه تولید کنندگان این محصولات نیز تلاش می کنند تا محصولی مناسب و درجه یک را در بازار عرضه کنند. 

بزرگترین بازار بطری پلاستیکی ارزان قیمت

بزرگترین بازار بطری پلاستیکی ارزان قیمتقیمت بطری پلاستیکی به موارد متعددی وابسته است. اندازه این بطریها مهمترین مسئله در تعیین قیمت آنها است. هر چه اندازه بطریها بزرگ تر باشد قیمت بیشتری برای آنها در نظر گرفته می شود. 

مشتریان بهتر است قبل از خرید و تهیه تین محصول با بزرگترین تولید کننده این محصولات آشنایی داشته باشند. 

این بطریها با استفاده از پلاستیک های فشرده شده و مقاومی تولید می شوند که نسبت به پلاستیک های معمولی موجود در بازار مقاوم تر هستند. این بطریها بعد از استفاده بهتر است به حالت جداگانه برای بازیافت در نظر گرفته شوند، زیرا استفاده مجدد از آنها به کمک تغییر شکل آنها با استفاده از دستگاه ها و ابزار های پیشرفته امروزی به راحتی امکان پذیر است. بازیافت این محصولات به تولید کمتر آنها و حفاظت از محیط زیست نیز کمک می کند. کشور ما در زمینه تولید بطری های پلاستیکی بسیار فعال است و علاوه بر این که این محصول در کشور تولید ومصرف می‌شود به برخی از کشورهای اطراف نظیر سوریه، عراق و… نیز ارسال می شود  صادرات بطری‌های پلاستیکی به این کشورها دارای سود اقتصادی است. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

شرکت بطری پلاستیکی کتابی در تهران

امروزه افراد به دنبال بطری هایی هستند که هم وزن سبکی داشته باشد و هم به راحتی قابل حمل باشد و در کیف جای زیادی نگیرد. بطری های نسل قدیم به دلیل اینکه بسیار بزرگ

پاسخی بگذارید