شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / بطری پلاستیکی / قیمت پریفرم بطری پت در طرح های مختلف

قیمت پریفرم بطری پت در طرح های مختلف

پریفرم بطری پت برای استحکام دادن به بطری و تولید بطریهایی با مقاومت و انعطاف پذیری بالا استفاده می شود. پلاستیکهایی که از آن بطری می سازند استحکام کافی را ندارد به همین دلیل در تولید صنایع پلاستیکی از این پریفرمها استفاده می شود. برخی از بطریها در هنگام جابجایی یا با هر ضربه ی کوچکی می شکنند این شکننده بودن حاکی از آن است که در تولید این بطریها از پریفرم های مناسبی استفاده نشده است. در این مقاله بیشتر به پریفرم های بطری پت می پردازیم: 

قیمت پریفرم بطری پت در طرح های مختلف

آشنایی با طرح های گوناگون پریفرم بطری پت

آشنایی با طرح های گوناگون پریفرم بطری پتپلی اتیلن ترفتالات یکی از پلی استر های پر مصرف و معروف است که در عکاسی، تولید نوشابه و ..‌ جای خود را باز کرده است اما امروزه در تولید پریفرم های بطری نیز بسیار پر کاربرد و حیاتی شده است. 

رمز موفقیت پریفرم های پت در زمینه ی تولید شیشه های نوشابه شفافیت، استحکام بالا، چقرمگی، قدرت شکل گیری، عدم تاثیر بر روی مزه ی نوشابه و خارج نکردن ماده ی سمی از خود است. 

بطری های پت قابل بازیافت هستند و برای طبیعت ضرری ندارند، این بطریها بسیار ارزان قیمت هستند و خرید آنها از نظر اقتصادی نیز به صرفه است. حمل و نقل این بطریها به دلیل وزن سبکی که دارند بسیار آسان است و هزینه های حمل و نقل را نیز کاهش می دهد. 

بطری های پت طرح های گوناگون و مدل های مختلفی دارند، سایز بطریها نیز متفاوت است برای مثال برای انواع نوشابه تک نفره و نوشابه ی خانواده می توان از این بطریها استفاده نمود. تنها با عوض کردن قالب این بطریها خیلی از طرحها را می توان روی آن پیاده کرد. 

بطری های پت علاوه بر استفاده به عنوان شیشه ی نوشابه در روغن سازی و روغن گیری نیز کیفیت خوبی از خود نشان داده اند. 

خرید پریفرم بطری با قیمت استثنایی

خرید پریفرم بطری با قیمت استثناییقیمت پریفرم بطری بسیار پایین و مقرون به صرفه و در عین حال با کیفیت است. استفاده از این پریفرم ها در جاهای زیادی امکان پذیر است و در محیط های اسیدی یا قلیایی خراب نمی شوند. قابل استفاده بودن آن به عنوان شیشه ی نوشابه که اسدی است گویای همه چیز است. 

سایت ما انواع پریفرم های با کیفیت را با بهترین قیمت در اختیار شما مصرف کنندگان عزیز قرار می دهد برای خرید پریفرم پت و اطلاع از قیمت آن با همکاران ما در قسمت مشاوره تماس حاصل فرمایید و به صورت عمده و یا به صورت تکی می توانید این پریفرم ها را خریداری نمایید.  ارسال به سراسر کشور انجام می شود. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

شرکت بطری پلاستیکی کتابی در تهران

امروزه افراد به دنبال بطری هایی هستند که هم وزن سبکی داشته باشد و هم به راحتی قابل حمل باشد و در کیف جای زیادی نگیرد. بطری های نسل قدیم به دلیل اینکه بسیار بزرگ

پاسخی بگذارید