شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / چاپ روی درب بطری / چاپ روی درب بطری پت – ارائه ارزان ترین دستگاه های چاپ روی بطری

چاپ روی درب بطری پت – ارائه ارزان ترین دستگاه های چاپ روی بطری

 عکس ها و تصاویر دارای ارزش معنایی زیادی هستند همه آن ها می توانند یادآور لحظات خوب زندگی و یا انسان هایی باشند که ما آن ها خیلی دوست داریم.قطعا همه افراد در زندگی خود برای تصاویر خاصی که در روزهای خوب زندگی آن ها ثبت شده است ارزش زیادی قائل هستند. در سال های اخیر این موضوع برای برخی از افراد دغدغه و ایجاد کرد و آن ها به فکر چاپ تصاویر بر روی اشیا مختلف افتادند تا از این طریق بتوانند به افراد کمک کنند که تصاویر تا متن هایی که برای آن ها دارای ارزش معنایی است در بیشتر اوقات همراه خود داشته باشند. یکی از این اشیا انواع بطری ها بود و کار چاپ روی نمونه های مختلف بطری آغاز شد. یکی از این نمونه ها بطری های پت هستند که  حتی می توان چاپ روی درب بطری پت را نیز انجام داد.

چاپ روی درب بطری پت - ارائه ارزان ترین دستگاه های چاپ روی بطری

فروش مستقیم دستگاه چاپ روی بطری

فروش مستقیم دستگاه چاپ روی بطری

در دنیای چاپ تصاویر و متن ها، دستگاه های چاپ نقش بسیار مهمی دارند و کیفیت دستگاه ها مشخص کننده کیفیت چاپ تصاویر و متن است. خدمات چاپ روی اشیا مختلف به تخصص نیاز دارد و بدون داشتن مهارت و دستگاه های مخصوص چاپ این کار امکان پذیر نیست. هزینه چاپ روی اشیا مختلف مانند بطری با توجه به طرح سفارشی و جنس بطری متفاوت است. هزینه چاپ روی بطری بستگی به این دارد که فرد سفارش دهنده تصویر را با چه سایزی می خواهد و فرد سفارش گیرنده کار چاپ را با چه دستگاهی انجام می دهد. قیمت چاپ روی بطری های مختلف در فروشگاه های اینترنتی که سفارش انجام چاپ تصاویر را در یافت می کنند به راحتی قابل دسترسی است و مشتریان قبل از سفارش می توانند از نرخ کار چاپ مطلع شوند. 

بازار خرید و فروش انواع دستگاه چاپ

بازار خرید و فروش انواع دستگاه چاپبا رواج کار چاپ تصاویر و متن در سال های گذشته، یکی از تجهیزاتی که بسیار مورد توجه قرار گرفت، دستگاه های چاپ است. دستگاه های چاپ در یک مدل ثابت نیستند و انواع مختلفی دارند که کیفیت کار هر کدام از آن ها با هم متفاوت است به همین دلیل قیمت های متفاوتی نیز دارند. قطعا دستگاهی که وضوح بالایی در چاپ تصاویر دارد با قیمت بالاتری نیز در بازار عرضه می شود. البته خود کار چاپ نیز در روش های مختلفی صورت می گیرد و روش چاپ بستگی به سفارشی است دارد که مشتریان به فروشگاه های انجام دهنده خدمات چاپ، ارائه می دهند.

ارائه خدمات چاپی بر روی بطری

ارائه خدمات چاپی بر روی بطریانجام چاپ بطری به دستگاه هایی با کیفیت بالا نیاز دارد. امروزه انواع چاپ بر روی اشیا مختلف انجام می شود اما موضوعی که قابل اهمیت است کیفیت و نتیجه کار انجام شده است. امروزه حتی روی درب انواع بطری ها مانند بطری های پت کار چاپ انجام می شود. چاپ روی درب بطری پت یکی از ظریف ترین کارهای چاپ بر روی اشیا است. مشتریان با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی می توانند حتی جنس و سایز بطری را نیز انتخاب کنند و تصویر یا متن دلخواه را بر روی آن سفارش دهند. هزینه چاپ روی درب بطری پت بستگی به سفارشی دارد که از سوی مشتری در یافت می شود.  

هزینه انواع چاپ بر روی سطوح مختلف

هزینه انواع چاپ بر روی سطوح مختلفیکی از مواردی که شرکت های ارائه دهنده خدمات چاپ بر روی آن رقابت می کنند، هزینه انواع چاپ بر روی سطوح مختلف است. قطعا شرکت های انجام دهنده خدمات چاپ برای انواع سفارش هایی که دریافت می کنند قیمت های متفاوتی را در نظر می گیرند اما در عین حال برای برنده شدن در بازار رقابت نیز نرخ های به صرفه ای را برای مشتریان در نظر دارند. در هر لحظه با یک جست و جوی ساده می توان از قیمت انواع چاپ بر روی اشیا مختلف مطلع شد و با آگاهی کامل سفارش کار چاپ را به شرکت هایی ارائه داد که علاوه بر رعایت کیفیت در نتیجه کار قیمت مناسبی نیز برای انجام خدمات در نظر گرفته اند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

چاپ بر روی درب بطری پلاستیکی

علی رغم اینکه پلاستیک ها به سختی با اسید ها و باز ها واکنش می دهند و در طبیت به عنوان موادی زیست تخریب پذیر به شمار می روند و فرایند های بازیافت نیز در مورد آن ها انجام نمی پذیرد ولی پلی‌ اتیلن ترفتالات (به اختصار پت) که از پلاستیک تولید می شوند ویژگی های بهتری از پلاستیک دارند. این مواد و محصولات تشکیل شده توسط آن ها نسبت به پلاستیک ها زیست تخریب پذیر تر هستند، قابلیت بازیافت دارند و کاربرد های بسیاری نیز دارند که از جمله آن ها می توان به الیاف، فیلم های عکاسی، غشا ها، بطری های نوشیدنی، فیلم برای قالبگیری فشاری، صنایع بسته بندی فیلم های رادیوگرافی و نوارهای ویدیویی نام برد. گسترش استفاده ی این بطری ها باعث شده موضوع طراحی و چاپ بطری ها و حتی چاپ روی درب آن ها به منظور جذب مشتری و فروش بیشتر برای کارخانجات و تولیدی های مختلف مطرح شود. چاپ بر روی درب بطری فلزی و پلاستیکی توسط شرکت ها و دستگاه های مختلفی انجام می پذیرد. ویژگی دیگر این محصولات یعنی قابل بازیافت بودن نیز عاملی شده تا موضوع فروش درب بطری های پت برای بازیافت و همچنین و ساختن تابلو با درب آن ها مطرح شود و افراد زیادی خریدار درب بطری باشند. تصاویر نتایج کار و تابلو های زیبایی که با این درب ها به وجود آمده در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی قابل مشاهده است

پاسخی بگذارید