شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / چاپ روی بطری / چاپ عکس روی بطری | به صورت عمده و کم هزینه

چاپ عکس روی بطری | به صورت عمده و کم هزینه

همانطور که می دانید تصاویر و عکس ها نقش مهمی در زندگی همه افراد دارند. بسیاری از افراد ترجیح می دهند عکس هایی که یادآور لحظات خوبی برای آن ها است بیشتر اوقات در جلوی چشم هایشان باشد تا از آن عکس ها انرژی های خوب و مثبت بگیرند. به دلیل این علاقه و ترجیح در سال های اخیر کار چاپ عکس بر روی اشیا مختلف که کاربرد زیادی در طول روز برای افراد دارند آغاز شد. یکی از این کارها چاپ عکس روی بطری است. افراد زیادی در طول روز از بطری آب یا هر بطری دیگری استفاده می کنند و می خواهند که عکس خاصی را روی این بطری ها چاپ کنند و همیشه همراه خود داشته باشند.

چاپ عکس روی بطری | به صورت عمده و کم هزینه

چاپ عکس روی بطری

چاپ عکس روی بطریچاپ عکس و متن روی بطری تخصص و مهارت خاص خود را لازم دارد تا هم به درستی انجام شود و کیفیت خود را در طول زمان از دست ندهد و هم زیبایی جالبی نیز داشته باشد. یکی از بهترین گزینه های موجود برای چاپ عکس و متن بر روی آن ها، محصولات فانتزی است. طراحی محصولات فانتزی به گونه ای است که همخوانی زیادی با چاپ عکس و متن دارند. یکی از این محصولات فانتزی که می توان به راحتی کار چاپ را روی آن ها انجام دارد، چاپ عکس روی بطری فانتزی است. شما می توانید از طریق فروشگاه های اینترنتی که فعالیتی در این زمینه دارند چاپ عکس بر روی اشیا مختلف را سفارش دهید، حتی شما می توانید ابعاد عکس، نوع و جنس اشیا را نیز به راحتی انتخاب کنید و سفارش دهید. آن ها سفارش شما دقیقا مطابق با چیزی که شما می خواهید انجام می دهند.

سفارش چاپ متن روی بطری

سفارش چاپ متن روی بطریسفارش چاپ متن روی بطری در فروشگاه های اینترنتی انجام می شود. شما می توانید در کمترین زمان ممکن و فقط با یک جست وجوی ساده اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید و محصول را در اسرع وقت درب منزل خود تحویل بگیرید. یکی از جدیدترین کارهای چاپ متن و عکس چاپ بطری پت است که با استفاده از جوهرهای مخصوصی استفاده می شود و کیفیت این بطری ها نیز بالا است که امکان ندارد جوهر در داخل آن نفوذ کند. همانطور که می دانید از ظریف ترین کارهای چاپ، چاپ مستقیم لیبل روی بطری است. لیبل برچسب است که روی اشیا چسبانده می شود. علاوه بر چاپ عکس چاپ متن نیز بر روی اشیا مختلف انجام می شود و شما می توانید با سفارش و خرید آن ها تغییری در دکوراسیون خانه خود ایجاد کنید.

بازار چاپ عکس روی بطری

بازار چاپ عکس روی بطرییکی از نمونه های انواع چاپ عکس و متن، چاپ دیجیتال است. چاپ عکس روی بطری نیز می تواند توسط چاپ دیجیتال انجام شود. چاپ دیجیتال در پی بازار بسته بندی است یعنی بسیاری از طرح های بسته بندی که شما همه روزه در اطراف خود مشاهده می کنید توسط چاپ دیجیتال انجام می شوند. اما کاربرد چاپ دیجیتال فقط به چاپ تصویرهای بسته بندی محدود نمی شود بلکه کاربرد بسیار وسیع تری دارد. این نوع چاپ با استفاده از سیستم مخصوص کامپیوتری انجام می شود و برای کارهای متنوعی می توان از آن استفاده کرد.

چاپ باکیفیت عکس بطری توسط دستگاه های پیشرفته

چاپ باکیفیت عکس بطری توسط دستگاه های پیشرفتهبرای چاپ عکس روی بطری می توان از دستگاه های پیشرفته ای استفاده کرد که این کار را باکیفیت بالاتری نسبت به روش های دستی انجام می دهد. شما می توانید تصاویری و متن هایی را که دارای ارزش معنایی خاصی هستند بر روی اشیا و و سایلی که در طول روز بارها از آن استفاده می کنید چاپ کنید. می توانید به فروشگاه های اینترنتی که چاپ تصاویر بر روی اشیا را انجام می دهند مراجعه کنید و بر اساس سفارشی که در نظر دارید نوع اشیا را انتخاب کنید و عکس یا متن دلخواه خود را برای آن ها ارسال کنید تا کار چاپ عکس شما بر روی شی انتخاب شده انجام شود. در کمترین زمان ممکن نیز می توانید سفارش خود را تحویل بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

قیمت چاپ سیلک روی بطری-خدمات چاپ روی بطری با بهترین قیمت در سراسر کشور

سیلک اسکرین نوعی روش چاپ و تکثیر است که با امکانات فراوان، بر روی اشیای مختلف ،  نظیر انواع بطری و کاغذ و  ... در شکل‌ها و اندازه‌های گوناگون، قابل اجرا است . در این روش از پارچه با توری با سوراخ‌های بسیار ریز استفاده می‌شود . توری در قابی ثابت می‌شود . سپس تصویر مورد نظر روی این توری نقاشی می‌شود . سپس بخش‌هایی از تصویر که نباید رنگ بخورد با ماده‌ای مسدودکننده مانند موم پوشیده می‌شود . این قاب توری را در این حالت شابلون یا کلیشه نیز می‌نامند . سپس مرکب چاپ یا رنگ را با فشار کاردک یا غلطک به سطح چاپ شونده منتقل می‌کنند . رنگ یا مرکب فقط از بخش‌هایی که مسدود نشده یه کاغذ یا سطح چاپ شونده مانند بطری منتقل می‌شود و تصویر روی آن ظاهر می‌گردد .قیمت چاپ سیلک روی بطری برای شما به صرفه ترین نوع چاپ را به ارمغان خواهد اورد .

پاسخی بگذارید