شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / بطری پلاستیکی / کارخانه بطری پلاستیکی ۱۰ لیتری شفاف

کارخانه بطری پلاستیکی ۱۰ لیتری شفاف

بطری پلاستیکی ۱۰ لیتری به عنوان یکی از ظروف پرکاربرد در حوزه صنایع بسته بندی شامل بسته بندی خانگی و فروشگاهی می باشد. این بطری ها و بطری پت آب معدنی که از نام آنها نیز پیداست به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که داخل آن قابل رویت است. برای نیاز این بطری ها در بازار، کارخانه های تولیدی این نوع بطری ها شکل گرفته و در حال فعالیت می باشند. استفاده از بطری های شفاف طرفداران زیادی دارد.

کارخانه بطری پلاستیکی ۱۰ لیتری شفاف

موارد کاربرد بطری پلاستیکی ۱۰ لیتری

موارد کاربرد بطری پلاستیکی ۱۰ لیتریبه طور کلی جسم شفاف به جسمی می گویند که نور از آن عبور نماید.

بطری های شفاف در احجام کم به وفور یافت می شود. اما در حجم ۱۰ لیتر و به بالا کمتر در بازار یافت می گردد.  امروزه به لطف تعدادی از کارخانه های تولیدی، نمونه هایی از آنها در بازار  مورد استفاده قرار می گیرد.

بطری پلاستیکی آزمایشگاهی با حجم ۱۰ لیتر  توانایی حمل و نگهداری انواع مایعات تا وزن ۱۰ کیلوگرم را دارند و برای حمل و جابجایی گزینه مناسبی می باشند. این بطری ها برای نگهداری و حمل مایعات مختلف نظیر: آب، انواع ترشیجات، آبلیمو و آبغوره، انواع عرقیات، روغنهای مایع خوراکی، مایع های دست و لباس و … به کار می روند.

استفاده ازاین نوع بطری های شفاف برای مایع هایی که به نور حساس بوده و باعث ایجاد واکنش می گردد مناسب تر است. تولید بطری پلاستیکی و موارد کاربرد آن بسیار متنوع است.

به دلیل برخورداری کشورمان از صنایع پتروشیمی، تولید این بطری ها از قیمت مناسبی برخوردار است. البته تولید کنندگانی هستند که تولید این بطری ها را با استفاده از مواد گیاهی انجام می دهند که کمترین آسیب را به طبیعت وارد می نماید.

تولید بهترین بطری پلاستیکی شفاف با روش های روز

تولید بهترین بطری پلاستیکی شفاف با روش های روزتولید بطری در انواع مختلف آن با استفاده از مواد پتروشیمی صورت می گیرد. این روش تولید از روشهای مرسوم و قدیمی در کشور ما می باشد.

امروزه با دخالت شرکت های دانش بنیان و روش های نوین، تولید این بطری ها با استفاده از موادی صورت می گیرد که کمترین آسیب را به محیط زیست وارد می نماید.

بطری پلاستیکی شفاف از بهترین نوع ظروف نگهدارنده و حامل مایعات می باشد که کمترین عوارض را برای مایع داخل ظرف ایجاد می کند. بنابراین استفاده از این بطری ها برای مایعاتی که نور به آنها آسیبی نمی رساند، بهترین گزینه انتخابی می باشد.

بطری های شفاف به دلیل رویت مواد داخل آن، جذابیت خاصی را برای خریداران به وجود می آورد و به نوعی ویترین ارائه محصولات حاوی آن است. و شاید یکی از دلایل تولید شفاف آن نیز همین موضوع باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

شرکت بطری پلاستیکی کتابی در تهران

امروزه افراد به دنبال بطری هایی هستند که هم وزن سبکی داشته باشد و هم به راحتی قابل حمل باشد و در کیف جای زیادی نگیرد. بطری های نسل قدیم به دلیل اینکه بسیار بزرگ

پاسخی بگذارید