شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / پریفرم / گروه تولیدی پریفرم راد پلیمر در ایران

گروه تولیدی پریفرم راد پلیمر در ایران

گروه تولیدی پریفرم راد پلیمر به عنوان اولین شرکت تولید کننده انواع ظروف و بطریها در ایران می باشد که سالها است با استفاده از دانش روز دنیا، استانداردهایی که در این زمینه تعریف شده اند و همچنین دستگاه های پیشرفته ای که در اختیار دارد، انواع مختلفی از این محصولات را تولید و روانه بازار کرده است. این گروه تامین کننده بسیاری از نیازهای بازار داخلی و خارجی کشورمان و سایر کشورهای جهان است و طیف وسیعی از نیاز به این ظروف را برآورده می نماید.

گروه تولیدی پریفرم راد پلیمر در ایران

پریفرم چیست و انواع آن کدامند؟

پریفرم چیست و انواع آن کدامند؟انواع بطریهایی که این روزها در بازار کشورمان یافت می شوند با استفاده از ماده ای نسبتا جدید تولید شده اند که به آن پلی اتیلن ترفتالات گفته می شود و اگر بخواهیم آن را به صورت اختصار بیان کنیم باید به حروف لاتین pet اشاره کنیم. در کارخانه های تولید بطری، از pet یک لوله دراز و نازک ساخته و آن را آماده تولید بطری در ابعاد مختلف می نمایند که به این لوله شکل گرفته و آماده پریفرم گفته می شود.

در نهایت این پریفرم ها را درون دستگاه های مخصوص و قالبهایی که برای این کار ساخته شده اند قرار داده و با کمک حرارت و فشاری که به آن وارد می کنند به شکل بطریهایی در می آیند که امروزه مشاهده می کنیم.

انواع پریفرم ایرانی که در کشورمان تولید می شوند عبارتند از:

  • پریفرم دهانه ۷/۲۶ برای تولید روغن
  • پریفرم دهانه ۲۸ به عنوان بطری نوشابه
  • پریفرم دهانه ۲۵/۲۹ برای بطری آب معدنی
  • پریفرم دهانه ۳۰ برای تولید بطری های مخصوص سس
  • پریفرم جار مناسب برای شیر و سایر مواد لبنی

فروشنده پریفرم راد پلیمر ایرانی

فروشنده پریفرم راد پلیمر ایرانیاین روزها استفاده از انواع بطری های یک بار مصرف در ایران و سایر کشورهای جهان عمومیت فراوانی پیدا کرده است و در کشورمان بسیاری از صنایع تولید کننده مواد غذایی و نوشیدنیها به فروشنده پریفرم راد پلیمر ایرانی مراجعه کرده و بهترین نوع این بطریها را بر مبنای نیاز خود و در ابعاد گوناگون سفارش داده و بسیاری از تولیدات خود از جمله دوغ، نوشابه، آبلیمو، روغن و آب معدنی را درون این بطریها قرار داده و روانه بازار می کنند.

شایان ذکر است که شرکت راد پلیمر از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد و با استفاده از فناوری روز دنیا و دانش جهانی، تولیدات خود را گسترش داده است و به جرات می توان گفت امروز به عنوان بزرگترین و معتبرترین تولید کننده بطری های یک بار مصرف به فعالیت مشغول است و این روزها نه تنها بسیاری از شرکت های تولید کننده مواد غذایی بطری های مورد نیاز خود را از طریق این شرکت تهیه می کنند، بلکه بسیاری از شرکت های بزرگ مواد شوینده و آرایشی بهداشتی نیز محصول مورد نظر خود را از طریق این شرکت تهیه می نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

قیمت پریفرم جار دهانه گشاد

به طور کلی باید گفت قیمت پریفرم جار دهانه گشاد به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال از جمله عوامل تعیین کننده در قیمت نهایی این محصول می توان به مواد اولیه و ک

پاسخی بگذارید