شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / بطری شیشه / پخش بطری شیشه به صورت عمده از درب کارخانه

پخش بطری شیشه به صورت عمده از درب کارخانه

پخش بطری شیشه عمده از درب کارخانه و توسط ابزار آلات و ماشین آلات استفاده می شود . بطری شیشه ای از جنس پلاستیک فشرده بوده که برای انواع نوشیدنیها ، تولید و نگه داری انواع عسل های و همچنین دیگر مصارف کاربرد دارد .بطری های شیشه ای طرح و رنگ های مختلفی دارند که بسته به نحوه استفاده برای هر ماده ای ، به گونه ای متفاوت تولید می شوند . بطری های شیشه ای را می توان از کارخانه های تولید کننده آنها تهیه کرد . بطری های شیشه ای دارای درب های مقاوم هستند که به صورت پیچی بسته می شوند و مانع از بیرون ریختن محتوی درون بطری به خارج از بطری می شوند .

پخش بطری شیشه به صورت عمده از درب کارخانه

انواع مدل و طرح های بطری شیشه

انواع مدل و طرح های بطری شیشهکارخانه بطری شیشه ای ، انواع و مدل های بطری های شیشه ای را در حجم های متفاوت تولید می کند . به عنوان مثال بطری های تولید شده برای نوشابه معمولا در حجم های ۲۵۰cc  و ۱٫۵ لیتر تولید می شوند ولی بطریهایی که برای تولید دوغ یا دلستر استفاده می شوند هم رنگ های متفاوت و هم حجم های متفاوتی دارند . بطری های شیشه ای مخصوص نگهداری دوغ معمولا سفید رنگ هستند که مانع از رسیدن نور به محتوی درون بطری می شوند ولی بطری های نوشابه شیشه ای بی رنگ هستند . بطری های تولید شده برای دلستر طرحها و مدل های مختلفی دارند .

انواع مختلف بطری های شیشه ای توسط کارخانه های تولید نوشابه و انواع نوشیدنیها و همچنین مراکز تولید دوغ های محلی و سنتی مانند لبنیات فروشیها و …. به وفور استفاده می شوند . این بطری های بعد از فشرده سازی انواع پلاستیکها ، توسط دستگاه ها و ابزار آلات پیشرفته که باعث قالب دهی و فرم دهی به این بطریها می شوند ، تولید می شود و به بازار عرضه می گردند . کارخانه های فروش بطری های شیشه ای ، محصولات خود را قبل از فروش تست می کنند که دچار سوراخ یا آسیب نباشند و همچنین این محصولات را بصورت عمده به فروش می رسانند .

کارخانه تولیدی بطری شیشه عمده با قیمت مناسب

کارخانه تولیدی بطری شیشه عمده با قیمت مناسببطری شیشه قیمت متفاوتی دارد . مهمترین عامل در تعیین قیمت بطری های شیشه ای ، میزان حجم آنها می باشد که هر چه حجم بیشتری داشته باشند ، قیمت آنها نیز بیشتر و گران تر خواهد بود . کارخانه های تولیدی شیشه ها و بطری های پلاستیکی محصولات خود را به صورت استاندارد تولید و به بازار عرضه می کنند که برای خرید کلی و عمده می توان به آنها مراجعه کرد . 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

فروش بطری شیشه کوچک کپسولی رنگی

بطری شیشه کوچک در ایران کاربردهای بسیار زیادی دارد، به عبارتی از صنعت غذا و دارو گرفته تا منازل از این محصولات به وفور استفاده می کنند، به ویژه اینکه این روزها

پاسخی بگذارید