شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / پریفرم / فروشندگان پریفرم صادراتی در ایران

فروشندگان پریفرم صادراتی در ایران

پریفرم صادراتی در کشورمان توسط فروشندگان زیادی به فروش می رسند و در بازار های کشورمان هم بهترین نوع این محصولات به فراوانی یافت می شوند. در ایران، روزانه انواع گوناگونی از پریفرم ها تولید می شوند و تا با بهترین کیفیت ها در اختیار مصرف کنندگان نیز قرار بگیرند. فروشندگان زیادی هم در کشور وجود دارند که هرساله اقدام به فروش انواع پریفرم های صادراتی نیز می کنند و کشورمان هم نباید کمبودی از نظر محصولات پریفرم نیز داشته باشد.

فروشندگان پریفرم صادراتی در ایران

خلاصه فرآیند پریفرم را توضیح دهید

خلاصه فرآیند پریفرم را توضیح دهیدمحصول پریفرم طی یکسری مراحل پیچیده و خاصی تولید می شود و حتی فرآیند تشکیل محصولات مذکور، ممکن است مدت ها طول بکشد. در واقع برای تولید پریفرم،  باید یکسری نکات خاصی را رعایت کرد تا محصول تولیدی از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد. پریفرم در ابتدا به شکل لوله های توخالی هستند که در بیشتر آزمایشگاه ها از آنها استفاده می کنند و این لوله ها بسیار شفاف می باشند و طی فرآیند های خاصی به بطری تبدیل می شوند و گفتنی است که برای تولید اکثر بطری های پلاستیکی از این مراحل استفاده می شود.

این لوله ها برای اینکه به بطری های پلاستیکی تبدیل شوند باید در دما های خاصی قرار گیرند و اگر از دما های استانداردی که تعیین شده است بالاتر و یا پایین تر رود، پریفرمی که حاصل می شود از کیفیت مطلوبی برخوردار نخواهد بود. ظاهر و شکل این بطری ها از مسائلی است که در طی فرآیند تشکیل شدن باید به آنها توجه ویژه ای داشت و کافی است که در طی مرحله شکل گیری لوله، نکاتی که گفته شد رعایت نشود و کل فرآیند هایی که برای تولید پلیفرم ها انجام شده است، در کل بی اثر می شود.لازم به ذکر است که مهم ترین مرحله تشکیل شدن پلیفرم ها، مرحله قالب گیری است که باید به این مراحل هم توجه خاصی نیز داشت.

تولید کننده بزرگ انواع پریفرم صادراتی

تولید کننده بزرگ انواع پریفرم صادراتیایران جزو بزرگترین تولید کننده پریفرم در بین کشور های آسیایی محسوب می شود و هرساله در کارخانجات و شرکت های زیادی انواع مختلف پریفرم نیز تولید می شوند. باتوجه به تولید زیاد نمونه های مذکور در کشور، طبیعی است که صادرات آنها به کشور های دیگر زیاد باشد و معمولا طی چند سال اخیر به این شکل بوده است که کشور های غرب آسیا از جمله مشتریان ثابت این محصولات برای ایران نیز محسوب می شوند.

گفتنی است که بعضی از کارخانجات در کشور فقط مخصوص محصولات پریفرمی هستند که قرار است به کشور های دیگر صادر شوند و فقط در همین زمینه فعالیت می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

قیمت پریفرم جار دهانه گشاد

به طور کلی باید گفت قیمت پریفرم جار دهانه گشاد به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال از جمله عوامل تعیین کننده در قیمت نهایی این محصول می توان به مواد اولیه و ک

پاسخی بگذارید