شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / پریفرم / فروش پریفرم دهانه ۱۸ با پایین ترین قیمت

فروش پریفرم دهانه ۱۸ با پایین ترین قیمت

امروزه شرکت های تولید کننده ی متعددی در زمینه ی تولید انواع پریفرم با استفاده از متریال درجه یک و دستگاه های پیشرفته در حال فعالیت هستند و آن را در سایز و اندازه متفاوت تولید و ارائه می کنند که یکی از نمونه های کاربردی آن پریفرم دهانه ۱۸ می باشد که در صنایع آرایشی و بهداشتی کاربرد زیادی دارد.

فروش پریفرم دهانه ۱۸ با پایین ترین قیمت

کاربرد های پریفرم دهانه ۱۸ چیست؟

کاربرد های پریفرم دهانه ۱۸ چیست؟پریفرم ماده ی اولیه و مهم برای تولید و ساخت انواع بطری های پلاستیکی می باشد و برای تهیه ی انواع بطری های نوشابه، آب معدنی، عطر، شامپو، گلاب و … مورد استفاده قرار می گیرد. در کارخانه های تولید کننده با استفاده از پریفرم انواع بطری به شکل استوانه ای تولید می شود و برخی از این پریفرم ها آب بند و برخی دیگر گاز بند هستند که برای انواع نوشیدنی های گاز دار یا آب و گلاب مورد استفاده قرار می گیرد.

از کاربرد های پریفرم دهانه ۱۸ می توان به استفاده در انواع شامپو های هتلی و بطری های اشانتیون و همچنین عطر اشاره نمود. این محصول دارای مقاومت و انعطاف پذیری بالایی می باشد و نفوذ ناپذیری بالایی در مقابل گاز و رطوبت دارد و کاربرد گسترده ای در صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی دارد.

امروزه انواع پریفرم در کارخانه های تولید کننده با استفاده از متریال درجه یک و به وسیله ی پیشرفته ترین تجهیزات با بهترین کیفیت تولید و ارائه می شود. قیمت پریفرم به عوامل مختلفی همچون نوع کاربرد، سایز و اندازه، کیفیت، برند، شرکت تولید کننده، میزان عرضه و تقاضا، نحوه ی خرید و فروش و … بستگی دارد. به طور کلی قیمت این محصول با توجه به کارایی و عملکرد بسیار زیادی که در صنایع مختلف دارد، مناسب می باشد.

فروشنده بهترین پریفرم در انواع مختلف

فروشنده بهترین پریفرم در انواع مختلففروشنده پریفرم به دلیل کاربرد گسترده ای که این محصول در بسیاری از صنایع و مراکز دارد، سود بسیار خوبی از فروش این محصول به دست می آورد و امروزه انواع پریفرم فروش بالایی را به خود اختصاص داده است. این وسیله در سایز های مختلف و برای کاربرد های گوناگون در کارخانه های سازنده تولید می شود.

خرید و فروش پریفرم در انواع مختلف به صورت عمده و با قیمت بسیار مناسب در این شرکت انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ی خرید و مشخصات محصول با کارشناسان شرکت تماس حاصل نمایید.

از مزیت های خرید از این مرکز می توان به امکان مشاوره ی رایگان قبل از خرید، صرفه جویی در وقت و هزینه ی ایاب و ذهاب، تسریع و سهولت در خرید، خدمات دهی مناسب و به صورت بیست و چهار ساعته، ارائه برند معتبر، هزینه ی مناسب و … اشاره کرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

قیمت پریفرم جار دهانه گشاد

به طور کلی باید گفت قیمت پریفرم جار دهانه گشاد به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال از جمله عوامل تعیین کننده در قیمت نهایی این محصول می توان به مواد اولیه و ک

پاسخی بگذارید