شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / بطری ویال / خرید بطری شیشه ویال ۵۰ سی سی

خرید بطری شیشه ویال ۵۰ سی سی

خرید و فروش بطری شیشه و یال به طور کلی از بازار پر رونقی برخوردار شده است. این شیشه ها با توجه به تنوع بالایی که دارند و همچنین نوع طراحی و رنگ بندی متفاوت شان، محبوبیت زیادی یافته اند. از طرفی خنثی بودن این شیشه ها سبب شده تا از آنها برای نگهداری داروها استفاده شود.

خرید بطری شیشه ویال 50 سی سی

مشخصات بطری شیشه ویال ۵۰ سی سی

مشخصات بطری شیشه ویال 50 سی سیبطری شیشه دارویی ویال یکی از انواع شیشه های تولیدی در کشور می باشد که همان گونه که از نام آن مشخص است بیشتر برای استفاده و نگهداری از داروه ها از آن بهره گرفته می شود.

همواره بسته بندی داروها و سایر مواد غذایی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. در واقع اگر نوع بسته بندی و ظروف نگهداری از کیفیت خوبی برخوردار نباشند به راحتی مواد درون آنها دچار فسا خواهد شد.

شیشه های ویال یکی از انواع این ظروف بوده که برای نگهداری داروها بسیار مناسب هستند. به طور کلی می توان گفت ویال به ظروف شیشه ای کوچکی گفته می شود که برای نگهداری مواد داروی و بهداشتی استفاده می شوند.

از این شیشه های ویال به طور زیادی در مصارف متعددی استفاده می شود. از این رو این ظروف شیشه ای علاقه مندان زیادی را به خود جلب نموده است. امروزه این شیشه ها در سایزه اه و رنگهای مختلفی در بازار عرضه شده که شما می توانید با توجه به نیازتان از آنها را تهیه نمایید.

یکی از پرکاربردترین این شیشه های ویال در اندازه ۵۰ سی سی بوده که بیشتر برای استفاده های دارویی مورد استفاده است. در واقع این شیشه ها با توجه به این که خنثی بوده و در برابر واکنش های شیمیایی مقاوم هستند، برای استفاده و نگهداری داروها بسیار کاربردی می باشند. همین خاصیت شیشه ها باعث می شود کیفیت دارو یا هر ماده دیگری که درون آن نگهداری می شود حفظ شود و در نتیجه برای سلامتی شما خطری به دنبال نداشته باشد.

انواع شیشه های ویال را با توجه به اندازه های آنها می توان به شرح زیر بیان نمود.

  • شیشه ویال ۵۰ سی سی
  • شیشه ویال ۴۰ سی سی
  • شیشه ۳۰ سی سی
  • شیشه ۲۰ سی سی
  • شیشه ۱۸ سی سی
  • شیشه ۱۵ سی سی
  • شیشه ویال ۱۲ سی سی
  • شیشه ویال ۱۰ سی سی

عمده فروشی انواع بطری شیشه دارویی

عمده فروشی انواع بطری شیشه داروییعمده فروشی بطری شیشه دارویی، انواع گوناگونی از این بطری ها را تولید کرده و در بازار عرضه می نماید. این بطری ها در سایزها و رنگ ها و طراحی های گوناگونی تولید شده که می توانید با توجه به نوع نیازتان هر کدام از انها را با مناسبترین قیمت تهیه نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

سفارش بطری ویال از درب کارخانه با ارزانترین قیمت

امروزه بطری ها در دنیای نوین از ارزش بسیاری برخوردار هستند به گونه ای که این محصولات در زندگی انسان ها بسیار دیده می شوندد و هم چنین تولیدکنندگان بسیاری به تولی

پاسخی بگذارید