شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / بطری پلاستیکی / شرکت بطری پلاستیکی جار یکبار مصرف

شرکت بطری پلاستیکی جار یکبار مصرف

بطری پلاستیکی جار که مانند سایر بطری های پلاستیکی در حجم و رنگ های مختلف تولید می شود و برای مصارف مختلفی استفاده می شود . بطری پلاستیکی جار برای نگهداری نوشابه ، دوغ ، چای و قهوه و سایر نوشیدنی ها مورد استفاده قرار می گیرد . این بطری ها از پلاستیک های فشرده توسط ابزار آلات و دستگاه های پیشرفته تولید می شود که بسته به ماده نگهدارنده ، ضخامت این بطری ها متفاوت است . بطری های پلاستیکی رنگی بیشتر برای موادی تولید می شوتد که نسبت به نور حساس تر بوده و زودتر دچار فساد و خرابی می شوند .

شرکت بطری پلاستیکی جار یکبار مصرف

کاربرد های بطری پلاستیکی جار یکبار مصرف

کاربرد های بطری پلاستیکی جار یکبار مصرفتولید کننده بطری پلاستیکی محصولات خود را برای استفاده به صورت عمده و کلی به فروش می رساند و عرضه می کند . این بطری های پلاستیکی یکبار مصرف را می توان حتی بعد از استفاده ، برای گلدان نیز به کار برد .

همچنین بطری های پلاستیکی قابلیت حمل آسانی دارند و جای کمری را اشغال می کنند . بعضی از انواع بطری های پلاستیکی که حجم های بیشتری حدود ۳لیتر دارند ، دارای دسته های مخصوص هستند که برای حمل راحت تر این دسته ها ساخته می شوند .

از بطری های پلاستیکی همچنین می توان براب نگه داری روغن و بنزین نیز استفاده کرد بخصوص در نبود قوطی ها و شیشه های مخصوص . همچنین بطری های پلاستیکی یکبار مصرف بعد از استفاده قابل بازیافت نیز می باشند و می توان از استخراج این بطری ها بعد از بازیافت ، بطری های دیگری نیز تولید کرد .

بطری های پلاستیکی نسبت به قوطی های فلزی بیشتر برای تولید انواع نوشیدنی ها مورد استفاده قرار می گیرند چرا که تولید و قالب دهی بطری های پلاستیکی نسبت به بطری های فلزی راحت تر بوده و همچنین مقرون به صرفه نسبت به بطری های فلزی هستند .

تولید کننده انواع بطری پلاستیکی مخصوص آب معدنی

تولید کننده انواع بطری پلاستیکی مخصوص آب معدنیتولیدکننده بطری پلاستیکی آب معدنی ، این بطریها را در رنگ های مختلف و حجم های متفاوت تولید می کنند .بطری های پلاستیکی استفاده شده برای آب معدنی ، نازکتر نسبت به سایر بطری ها می باشند و معمولا این بطری ها بیشتر به رنگ آبی روشن هستند . بطری های پلاستیکی بسته به طرح و رنگ و حجم آنها قیمت متفاوتی دارند که هر چه حجم بطری بیشتر باشد ، قیمت آن نیز بیشتر می باشد . این بطری های پلاستیکی به سایر کشور های همسایه نیز صادر می شوند . کارخانجات تولید کننده این بطری ها را به صورت استاندارد تولید می کنند و این امکان را به مشتریان می دهند که از نظر کیفیت و مرغوبیت در بالاترین سطح باشند .

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

شرکت بطری پلاستیکی کتابی در تهران

امروزه افراد به دنبال بطری هایی هستند که هم وزن سبکی داشته باشد و هم به راحتی قابل حمل باشد و در کیف جای زیادی نگیرد. بطری های نسل قدیم به دلیل اینکه بسیار بزرگ

پاسخی بگذارید