شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / بطری پلاستیکی / شرکت بطری پلاستیکی کتابی در تهران

شرکت بطری پلاستیکی کتابی در تهران

امروزه افراد به دنبال بطری هایی هستند که هم وزن سبکی داشته باشد و هم به راحتی قابل حمل باشد و در کیف جای زیادی نگیرد. بطری های نسل قدیم به دلیل اینکه بسیار بزرگ بودند و شکلی استوانه ای مانند داشتند، باعث بروز مشکلاتی برای شخص می شدند. اما نسل جدیدی از بطری های پلاستیکی تولید و روانه بازار شده اند که بطری پلاستیکی کتابی نامیده می شوند. در ادامه مطلب به بیان توضیحاتی پیرامون این بطری ها می پردازیم. با ما همراه باشید.شرکت بطری پلاستیکی کتابی در تهران

کاربرد های بطری پلاستیکی کتابی

کاربرد های بطری پلاستیکی کتابیشاید اگر از تمام افرادی که از بطری های پلاستیکی استفاده می کنند این سوال شود که دوست دارید چه تغییراتی در این بطری های قدیمی ایجاد شود قطعا همه این اشخاص به اتفاق به این مورد اشاره می کنند که شکل و ظاهر بطری تغییر پیدا کند و سپس اندازه آن ها نیز دستخوش تغییراتی شود.

بطری های پلاستیکی کتابی دقیقا برای همین منظور تولید شده اند و جایگزین بسیار مناسبی برای بطری های قدیمی هستند. از جمله کاربرد های بطری پلاستیکی کتابی عبارتند از:

  •  بسته بندی آب معدنی 
  • نوشیدنی های گازدار
  • آب میوه ها
  • و …

مدل های متنوعی از این آب معدنی های کتابی تولید و روانه بازار می شوند که هرکدام با توجه به کاربردی که دارند استفاده می شوند. ماده اولیه برای ساخت بطری های پلاستیکی پلی اتیلن ترفتالات است. به این نکته بسیار مهم توجه کنید که بطری مد نظر شما از مواد مرغوبی تولید شده باشد زیرا در غیر این صورت می تواند سلامتی انسان را تهدید کند.

تولید کنندگان بطری پلاستیکی باکیفیت در تهران

تولید کنندگان بطری پلاستیکی باکیفیت در تهراندر سطح کشور تولید کنندگان بطری پلاستیکی مختلفی مشغول به فعالیت هستند که هر کدام از آنها برای اینکه بتوانند مشتریان را ترغیب به خرید از خود کنند مجبور به تولید محصول با کیفیت هستند. نتیجه این رقابت بین برند ها به سود مشتری خواهد بود.

یکی از بهترین شرکت ها در زمینه فروش بطری پلاستیکی این مرکز می باشد که با تجربه ای چندین ساله و استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه توانسته قشر کثیری از خریداران را به سمت خود جذب نماید و رضایت آنها را جلب کند.

بطری پلاستیکی تهران یکی از با کیفیت ترین بطری هایی است که در کشور تولید می شود. قیمت این بطری که توسط این فروشگاه به فروش می رسد بسیار مناسب است و تمامی افراد توانایی خرید آن را خواهند داشت.

شما خریداران گرامی برای اطلاع از آخرین قیمت این محصول می توانید به سایت این فروشگاه مراجعه کرده و یا با کارشناسان بخش فروش ارتباط برقرار کنید تا شما را به خوبی راهنمایی کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

تولید کننده بطری پلاستیکی کوچک دارویی

اگر از افراد مختلف سوال بپرسید که داروها و قرص های خود را دوست دارید چگونه و در چه جایی نگهداری کنید قطعا به شما این پاسخ را می دهند که در جایی باشد که اولا فضا

پاسخی بگذارید