شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / بطری پلاستیکی / فروشنده بطری پلاستیکی ۱٫۵ لیتری پلمپ دار

فروشنده بطری پلاستیکی ۱٫۵ لیتری پلمپ دار

بطری پلاستیکی ۱٫۵ لیتری پلمپ دار با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب به بازار ارایه می گردد. این کالا از درجه یک ترین مواد اولیه تهیه شده است. جهت نگهداری مواد مایه و نیمه جامد چون دوغ، نوشابه، آب و انواع شیره می توان از آن استفاده کرد. این بطری پت آب معدنی در صنایع مختلف و کارخانه های تولیدی کاربرد فراوان دارد.

فروشنده بطری پلاستیکی 1.5 لیتری پلمپ دار

طرح های گوناگون بطری پلاستیکی ۱٫۵ لیتری

طرح های گوناگون بطری پلاستیکی 1.5 لیتریطرح های بسیار مختلفی از بطری های یک و نیم لیتری و دبه پلاستیکی شیردار در بازار عرضه می شود. می توان به انواع مستطیلی، توپی و لوله ای اشاره کرد. از این بطری ها در صنایع مختلف تولید انواع نوشابه و دوغ استفاده می گردد.

این بطری ها کاملا مقاوم در برابر فشار، دما و حرارت می باشند. به دلیل ساختاری که دارند دچار شکستگی و ترک خوردگی نخواهند شد. حمل و نقل و جابه جایی انها بسیار مطمئن می باشد.

در نگهداری انواع رب، شیره جات، عسل و بسیاری مواد غذایی دیگر می توان از این بطری ها استفاده کرد. بطری پلاستیکی عمده با کیفیت عالی در نمایندگی های این کالا برای مشتریان ارایه می گردد.

فروش بطری پلاستیکی پلمپ دار به صورت عمده

فروش بطری پلاستیکی پلمپ دار به صورت عمدهبهترین نوع بطری پلاستیکی ارزان قیمت توسط شرکت های تولید کننده این کالا ارائه می شود. این محصول در بسته بندی های شکیل و مناسب به بازار اروپا صادر می گردد و از فروش و قیمت بسیار بالایی برخوردار است.

صادرات بطری پلاستیکی با کیفیت عالی و کاملا مکانیزه به بسیاری از کشورهای اطراف در حال انجام می باشد. از مرغوبترین مواد اولیه در تهیه این مربا استفاده شده است.

فروشنده بطری پلاستیکی با کیفیت با توجه به حساسیت این محصول در برابر تغییرات محیط باید تمامی استانداردها را به کار گرفته و کالایی را تولید نماید که در شرایط دمایی کیفیت خود را حفظ نماید. بنابراین از بهترین نوع بسته بندی و کاملا استاندارد استفاده می کند.

تهیه این محصول به صورت عمده از طریق نمایندگیها و مراکز فروش این کالا در استان های مختلف امکان پذیر می باشد. می توان انواع مختلف این کالا را در بسته بندی های مختلف بزرگ و کوچک با قیمت های متنوع خریداری نمود.

قیمت این کالا در عمده فروشیها از تخفیف های بسیار عالیً برخوردار می باشد. بسیاری از کارخانه ها و مراکز تولیدی انواع کیک و کلوچه این محصول را در مقادیر بسیار زیاد سفارش و خریداری می نمایند.

مراکز عمده فروش بطری پلاستیکی به طور مستقیم با شرکت های تولید در ارتباط می باشند و بهترین و تازه ترین محصول را خریداری نموده و به مراکز تجاری کوچک عرضه می کنند.

کیفیت بطریها و بهداشتی بودن آن در این مراکز تضمین شده می باشد. این مراکز بسیار معتبر بوده و دارای تمامی مجوزها و تاییدیه های بهداشتی می باشند.

خرید بطری  ۱.۵ لیتری پلاستیکی درجه یک و اصل در این مراکز با مناسبترین قیمتها ارائه می شود. می توان جهت خرید این محصول از طریق مرکز فروش عمده اقدام کرد .

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

شرکت بطری پلاستیکی کتابی در تهران

امروزه افراد به دنبال بطری هایی هستند که هم وزن سبکی داشته باشد و هم به راحتی قابل حمل باشد و در کیف جای زیادی نگیرد. بطری های نسل قدیم به دلیل اینکه بسیار بزرگ

پاسخی بگذارید