شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / بطری پلاستیکی / فروش بطری پلاستیکی ارزان مدل کتابی

فروش بطری پلاستیکی ارزان مدل کتابی

بطری پلاستیکی نوعی از از بطری است که از پلاستیک ساخته شده و معمولا برای ذخیره مایعات استفاده می شود. بطری کتابی از نوعی از انواع بطری های پلاستیکی است که ظاهری مستطیل شکل یا مربع شکل دارد. برای خرید بطری پلاستیکی ارزان به سایت ما سر بزنید. 

فروش بطری پلاستیکی ارزان مدل کتابی

منظور از بطری پلاستیکی کتابی چیست؟

منظور از بطری پلاستیکی کتابی چیست؟بطری های پلاستیکی در شکل ها و مدل های متنوعی تولید می شود. یکی از انواع این مدلها بطری پلاستیکی کتابی است. این نوع بطری پلاستیکی مانند سایر بطریها از پلی اتیلن ساخته شده و جنس پلاستیکی دارد. از نظر استحکام و مقاومت هم مانند بطری های معمولی است.

علت نام نهادن این محصول به بطری پلاستیکی کتابی این است که این محصول ظاهری کتابی شکل دارد و مانند دیگر بطریها که معمولا حالتی استوانه ای شکل دارند نیست. این محصول معمولا برای مایعاتی مثل رنگ و یا مواد شیمیایی استفاده می شود.

بطری کتابی در حجم های مختلف: ۳۰، ۶۰، ۱۲۰، ۵۰۰ سی سی و چندین مدل دیگر در بازار وجود دارد. این محصول همچنین در بسته بندی دلستر و نوشابه، لبنیات و عرقیجات و آب معدنی استفاده می شود. بطری های کتابی به علت اینکه دارای ظاهر زیبایی هستند از طرفداران زیادی برخوردار است. 

این محصول به عنوان یک بسته بندی خاص و مدرن نیز استفاده می شود و در تمام جهان مورد استفاده قرار می گیرد. 

فروشنده انواع بطری پلاستیکی ارزان در بازار ایران

فروشنده انواع بطری پلاستیکی ارزان در بازار ایرانهم اکنون در کشور فروشندگان و مراکزی هستند که اقدام به فروش بطری پلاستیکی کتابی و سایر بطری های پلاستیکی می کنند. شما هنگام تهیه این محصول باید به کیفیت آن توجه داشته باشید زیرا نمونه های بی کیفیت این محصول در بازار موجود می باشد.

مرغوبیت مواد اولیه، استحکام و مقاومت بطری از نکات مهم هنگام تهیه بطری می باشد. شرکت ما هم یک فروشنده بطری پلاستیکی است .شرکت ما مفتخر است که توانسته که چندین سال بهترین و باکیفیت ترین نوع بطری پلاستیکی را در بازار کشور پخش کند و رضایت مشتریان را تا حدود زیادی برآورده سازد. مواد اولیه به کار رفته در محصولات ما از مرغوبترین و بهترین مواد می باشد.

شما هم اکنون می توانید با سر زدن به سایت شرکت ما با محصولات ما آشنا شوید و محصول مورد نظر خود را انتخاب و با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید و همچنین می توانید با تماس گرفتن با یکی از شماره های درون سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید و مشورت های لازم در خصوص تهیه بطری های پلاستیکی را از آنها بگیرید. موفق و پیروز باشید. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

شرکت بطری پلاستیکی کتابی در تهران

امروزه افراد به دنبال بطری هایی هستند که هم وزن سبکی داشته باشد و هم به راحتی قابل حمل باشد و در کیف جای زیادی نگیرد. بطری های نسل قدیم به دلیل اینکه بسیار بزرگ

پاسخی بگذارید