شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / چاپ روی بطری پت / چاپ روی بطری پت پلاستیکی | بزرگترین مجموعه چاپ کشور کیست؟

چاپ روی بطری پت پلاستیکی | بزرگترین مجموعه چاپ کشور کیست؟

چاپ روی بطری شیشه ای از زمان های قدیم در داخل و خارج از کشور مورد استفاده قرار گرفته است. از موارد چاپ می توان به چاپ بر روی شیشه شیر و شیشه کشک اشاره نمود. همچنین چاپ روی بطری پت پلاستیکی در بسیاری از شرکت ها و کارخانه ها مورد توجه قرار گرفته است که برای چاپ بر روی بطری از دستگاه چاپ روی بطری پلاستیکی استفاده می شود که این دستگاه ها می توانند چاپ بر روی بدنه بطری و چاپ روی درب بطری پت را انجام دهند. با توجه به حجم بالای تولید بطری های Pet و ضرورت توجه به مسایل زیست محلی، شرکت هایی مثل ایستک باید به فکر محصولاتی سازگار با طبیعت باشند

چاپ روی بطری پت پلاستیکی | بزرگترین مجموعه چاپ کشور کیست؟

قیمت چاپ روی بطری پت پلاستیکی

قیمت چاپ روی بطری پت پلاستیکی دارای قیمت های متفاوتی می باشد که بستگی به نوع کیفیت چاپ توسط دستگاه های چاپ بر روی بطری دارد. برای مقایسه قیمت چاپ بر روی بطری می توان به سایت های معتبر مراجعه و پس از مشاهده لیست انواع قیمت ها اقدام به خرید دستگاه نمود. این چاپ صنعتی کاربرد بسیاری در کارخانه های ساخت و تولید بطری پت پلاستیکی دارد.

شرکت چاپ لیبل بر روی انواع بطری

شرکت چاپ لیبل بر روی انواع بطری طراحی و چاپ لیبل های کاغذی و پشت چسب و دار و چاپ صنعتی بسیاری از لیبل های دیگر در بسیاری از شرکت ها انجام می شود که از جمله این شرکت ها می توان به شرکت بهار گرافیک اشاره نمود که این شرکت طراحی لیبل های زیادی از جمله طراحی لیبل بر روی بطری شیشه ای و همچنین لیبل صدفی و برجسته را با بهترین کیفیت عرضه می دارد.

برچسب روی بطری و همچنین لیبل زدن با استفاده از تکنیک های تزیینی و ترکیب این طراحی ها با شکل بطری ها و ظروف موجب افزایش و ارتقای هویت برند و رونق بازاریابی برای این گونه شرکت ها می شود.

چاپ روی بطری پلاستیکی با ارزان ترین قیمت

چاپ روی بطری پلاستیکی با ارزان ترین قیمت شرکت ها و کارخانه هایی که چاپ روی بطری پت پلاستیکی را می خواهند با ارزان ترین قیمت عرضه کنند معمولا مواردی را در نظر می گیرند از جمله چاپ بر روی بطری پلاستیکی همراه با تخفیف و ضمانت نامه چاپ صنعتی بر روی بطری. با سر زدن به وب سایت های شرکت های چاپ صنعتی و چاپ روی بطری پلاستیکی، می توانید از با کیفیت ترین و ارزان ترین قیمت های این نوع چاپ اطلاع حاصل فرمایید.

بزرگترین مجموعه چاپ لیبل بر روی بطری

بزرگترین مجموعه چاپ لیبل بر روی بطری دستگاه چاپ لیبل بطری در چند سال اخیر توانسته خود را در بسیاری از شرکت ها جای دهد و مورد استفاده قرار گیرد که این دستگاه نسبت به دستگاه برچسب روی بطری از نظر صرفه جویی در وقت به صرفه تر می باشد. این ظروف معمولاً با جوهر uv چاپ می شوند که باعث وضوح عکس های رنگی و کیفیت بالای چاپ آن ها می شود.

ظروفی که با استفاده از این دستگاه ها لیبل زده می شوند به طور معمول قطری بین ۴۰ تا ۱۲۰ میلی لیتر دارند. دستگاه چاپ لیبل روی قوطی نوشابه کاربرد فراوانی ذارد.

بهترین دستگاه چاپ روی بطری پت پلاستیکی

بهترین دستگاه چاپ روی بطری پت پلاستیکی برای چاپ روی ظروف پلاستیکی و همچنین چاپ روی قطعات پلاستیکی از دستگاه های مختلفی استفاده می شود. از جمله بهترین دستگاه چاپ صنعتی روی بطری پت پلاستیکی دستگاه جت پرینتر دستی مدل p7 می باشد. این دستگاه شامل مزایایی از جمله سیستم چاپ پایدار و قابل اعتماد طرح اروپا و امریکایی و چاپ با ثبات بالا و هزینه نگهداری کم است.

این دستگاه دارای کیفیت مناسب و ابعاد ظاهری گوناگون می باشد. از جمله مزایای دیگر این دستگاه می توان به چاپ تاریخ تولید و انقضا و چاپ ساعت و چاپ لوگو و انواع بارکد تک بعدی و دو بعدی اشاره نمود. بخشی از قابلیت های دستگاه عبارتند از صفحه لمسی و حذف موس و کیبورد و قابل اتصال به کامپیوتر و امکان چاپ ۸ سطر روی محصول است.

مصارف این نوع دستگاه علاوه بر چاپ روی بطری پلاستیکی چاپ بر روی کارتن و لوله استیل و فلز استیل و هچنین سلفون می باشد. فروشگاه های آنلاین متعددی در زمینه معرفی بهترین دستگاه چاپ روی بطری پت پلاستیکی فعالیت می کنند. با جستجویی ساده می توان بهترین دستگاه این نوع چاپ صنعتی را تهیه کرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

پاسخی بگذارید