شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / پریفرم / تولید کننده پریفرم دهانه ۲۸ در تهران

تولید کننده پریفرم دهانه ۲۸ در تهران

پریفرم را اگر بخواهیم تعریف کنیم باید بگوییم که قطعه ای است شبیه به لوله آزمایشگاه که با سطح صافی که دارد در زمینه های مختلف می توان آن ها را جست و جو کرد. پرفرم ها در اندازه های متفاوت هستند که نمونه بارزشان پریفرم دهانه ۲۸ می باشد که در شهر تهران توسط تولید کنندگان به طور عمده برای فروش آماده می شود.

تولید کننده پریفرم دهانه ۲۸ در تهران

در چه مواردی از پریفرم دهانه ۲۸ استفاده می شود؟

در چه مواردی از پریفرم دهانه ۲۸ استفاده می شود؟پریفرم را در تعریفش یک لوله معرفی کردیم و باید بگوییم که این لوله های شفاف ظاهری شبیه به شیشه دارند اما وقتی خوب می نگریم می بینیم که مانند شیشه شکننده نیستند و حالت پلاستیک سختی را به خود گرفته اند.

پریفرم ها در کارخانه های تولیدی زیادی آماده فروش می شوند که در هر کدام از آن ها مشخصات خاصی برای تولیدات قرار داده می شود. از جمله مشخصه های بارز پریفرم ها اند اندازه دهانه شان است که می تواند کارایی شان را مشخص کند. در این بین می خواهیم به پریفرم دهانه ۲۸ اشاره کنیم که خود نیز دارای تنوع بسیار هستند، زیرا از نظر وزن با همدیگر تفاوت دارند.

پریفرم دهانه ۲۸ در نمونه های ۱۱، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۷ و … در بازار یافت می شود که از نظر قیمت با همدیگر فرق دارند. موارد استفاده از پریفرم های دهانه ۲۸ بسیار است که در تولید بطری ها نوشابه گازدار و بدون گاز مورد کاربری قرار می گیرد. در این جا به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم که به قرار زیر است:

  1. بطری دوغ
  2. بطری دلستر
  3. بطری سموم
  4. بطری آب معدنی
  5. بطری لبنیات

صادرات انواع پریفرم با قیمت مناسب

صادرات انواع پریفرم با قیمت مناسبانواع پریفرم در بازار ارائه می گردد که گفتیم از نظر اندازه با همدیگر فرق دارند. محصولات مورد نظر با نام برند های مختلفی هستند که با مشخصات خاصی آماده می شوند. با این وجود قیمت آن ها با همدیگر فرق دارد که خود دلیلی برای انتخاب خریداران می باشد.

هدف خرید بسیاری از افراد خرید پریفرم با قیمت مناسب است که برای تهیه شان نیازی به پرداخت هزینه زیادی نمی باشد. روش هایی که برای فروش پریفرم در بازار مطرح است بسیار است که در این جا به صادرات پریفرم اشاره می کنیم که از طریق شرکت های بازرگانی انجام می شود.

انواع مختلفی از محصولات از طریق خدمات آنلاین به نمایش گذاشته می شود که روند انتخاب را برای خریداران آسان کرده تا سفارش آن ها را بتواند با یک کلیک انجام دهد.

قیمت پریفرم تحت تاثیر عوامل بسیاری قرار می گیرد که از این موارد به اندازه دهانه، جنس، تولید کننده و روش فروش می توان اشاره کرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

قیمت پریفرم جار دهانه گشاد

به طور کلی باید گفت قیمت پریفرم جار دهانه گشاد به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال از جمله عوامل تعیین کننده در قیمت نهایی این محصول می توان به مواد اولیه و ک

پاسخی بگذارید