شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / چاپ روی بطری / چاپ روی بطری | انجام تخصصی چاپ توسط مراکز معتبر

چاپ روی بطری | انجام تخصصی چاپ توسط مراکز معتبر

یکی از تخصص ها و کارهای فنی در دنیای تصاویر که سال های گذشته در کشور پیشرفت چشم گیری داشته است، انجام چاپ است. در دنیای تصاویر انجام چاپ، یک مهارت حرفه ای و بسیار مهم است. یکی از نمونه های چاپ که طی سال های اخیر در کشور پیشرفت زیادی داشته است، انجام چاپ بر روی اشیا مختلف، مانند بطری، لیوان، و غیره است. یکی از اشیا مناسب برای این کار انواع مختلف بطری های پت است که در کشور با تعداد زیاد تولید می شوند. چاپ روی بطری های مختلف طرفداران زیادی دارد چون که از این طریق می توانند عکس و یا متن لخواه خود را همیشه به همراه داشته باشند. 

چاپ روی بطری | انجام تخصصی چاپ توسط مراکز معتبر

انجام تخصصی چاپ توسط مراکز معتبر

انجام تخصصی چاپ توسط مراکز معتبر

چاپ بطری پت، توسط مراکز معتبر و متخصص چاپ در کشور انجام می شود. انجام تخصصی چاپ بر روی وسایل مختلف در وحله اول نیاز به دستگاه های باکیفیت و مخصوص چاپ دارد. چاپ مستقیم روی بطری و سایل دیگری که قابلیت چاپ را داشته باشند، نیاز به مهارت و تخصص دارد و نمی توان این کار را از هر فروشگاهی که خدمات چاپ را انجام می دهد انتظار داشت. مرکز تخصصی چاپ، در فضای آنلاین نیز نمونه های کاری خود را برای مشتریان انجام می دهد و برای اینکه افراد در دسترسی به آن ها دچار مشکل نشوند، می توانند از ارائه خدمات آنلاین چاپ استفاده کنند. با توجه به اینکه امروزه صنعت بخش قابل توجهی از چرخه اقتصادی یک کشور را تشکیل می دهد و می توان از این طریق به اهداف بزرگی دست یافت باید نمونه های تولیدی این صنایع نیز مطابق استانداردهای جهانی باشد. کیفیت چاپ بسته بندی ها و غیره نیز می تواند تاثیر زیادی در کارایی صنعت داشته باشد.

چاپ روی قوطی نوشابه و آب معدنی و آب میوه

چاپ روی قوطی نوشابه و آب معدنی و آب میوه

هر روز در دنیای اطراف خود کارهای متنوعی از طرح های چاپی را بر روی قوطی و بسته بندی های مختلفی مانند قوطی نوشابه، آب معدنی، آب میوه و غیره مشاهده می کنید اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که کار چاپ بر روی این محصولات به چه شکلی و چگونه انجام می شود؟ امروزه یکی از مهم ترین بحث ها در صنعت بسته بندی انواع محصولات،  کیفیت و چگونگی انجام چاپ است. چاپ روی بطری و بسته بندی های دیگر نیاز به دستگاه های مخصوص و افرادی متخصص در این زمینه دارد. یکی از روش های انجام چاپ، چاپ مستقیم لیبل روی بطری است و کاربرد زیادی در این حرفه و صنعت دارد. یکی از متنوع ترین کارهای چاپ روی انواع بطری ها، چاپ روی قوطی نوشابه است. همانطور که می دانید طرح روی قوطی نوشابه ها بسیار متنوع است و البته می توان گفت که این طرح ها یکی از موضوعاتی است که در بازار برندهای مختلف از طریق آن با هم رقابت می کنند. 

چاپ مستقیم روی بطری

چاپ مستقیم روی بطریچاپ زدن روی بطری روندهای مخصوصی خود را دارد که با دستگاه های پیشرفته چاپ انجام  می شود. چاپ روی بطری از موضوعاتی است که برندهای مختلف تولیدی از طریق آن با هم به رقابت می پردازند. برندهای مختلف تولیدی سعی می کنند با زدن طرح های متنوع بر روی بسته بندی محصولات خود، با سایر برندها به رقابت بپردازند. در سال های اخیر کارخانه های تولیدی با اهمیت طرح و کیفیت بسته بندی ها در جذب مشتریان آشنایی زیادی پیدا کردند به همین دلیل تلاش آن ها به سمت ارائه طرح های متنوع در بسته بندی میل پیدا کرد. 

استفاده از دستگاه های جدید در چاپ روی بطری

استفاده از دستگاه های جدید در چاپ روی بطریقطعا با پیشرفت تکنولوژی و فناوری روز در تولید محصولات، نمونه های مختلف محصولات نیاز به بسته بندی هایی با طرح های جدید و مناسب با سلیقه روز دارند. برای اینکه بسته بندی محصولات مطابق با استانداردها و سلیقه روز مشتریان باشد، کارخانه ها به دستگاه های پیشرفته ای برای انجام کار چاپ بر روی بسته بندی های خود دارند. دستگاه های پیشرفته و جدید در چاپ بسته بندی محصولات، نمونه های بسیار باکیفیتی را عرضه می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

قیمت چاپ سیلک روی بطری-خدمات چاپ روی بطری با بهترین قیمت در سراسر کشور

سیلک اسکرین نوعی روش چاپ و تکثیر است که با امکانات فراوان، بر روی اشیای مختلف ،  نظیر انواع بطری و کاغذ و  ... در شکل‌ها و اندازه‌های گوناگون، قابل اجرا است . در این روش از پارچه با توری با سوراخ‌های بسیار ریز استفاده می‌شود . توری در قابی ثابت می‌شود . سپس تصویر مورد نظر روی این توری نقاشی می‌شود . سپس بخش‌هایی از تصویر که نباید رنگ بخورد با ماده‌ای مسدودکننده مانند موم پوشیده می‌شود . این قاب توری را در این حالت شابلون یا کلیشه نیز می‌نامند . سپس مرکب چاپ یا رنگ را با فشار کاردک یا غلطک به سطح چاپ شونده منتقل می‌کنند . رنگ یا مرکب فقط از بخش‌هایی که مسدود نشده یه کاغذ یا سطح چاپ شونده مانند بطری منتقل می‌شود و تصویر روی آن ظاهر می‌گردد .قیمت چاپ سیلک روی بطری برای شما به صرفه ترین نوع چاپ را به ارمغان خواهد اورد .

پاسخی بگذارید