شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / بطری پلاستیکی / قیمت بطری پلاستیکی یکبار مصرف ۱۰۰ سی سی

قیمت بطری پلاستیکی یکبار مصرف ۱۰۰ سی سی

بسیاری از خانم های خانه دار و افرادی که می خواهند مواد نوشیدنی خود اعم از آبلیمو، مواد دارویی، سس، روغن و… را نگهداری کنند همیشه به دنبال ظرفی برای این نوع از مایعات هستند. یکی از این وسایل که به تازگی در حال تولید می باشد و مشتریان زیادی تمایل به خرید آن دارند بطری پلاستیکی یکبار مصرف ۱۰۰ سی سی است. این بطریها با بهترین مواد اولیه تهیه و روانه بازار می شوند. بطری های پلاستیکی در انواع و اقسام گوناگونی تولید می شوند که در این مطلب به بیان توضیحاتی درباره بطری پلاستیکی ۱۰۰ سی سی می پردازیم.

قیمت بطری پلاستیکی یکبار مصرف 100 سی سی

مشخصات بطری پلاستیکی یکبار مصرف ۱۰۰ سی سی

مشخصات بطری پلاستیکی یکبار مصرف 100 سی سیبطری های پلاستیکی در انواع و اقسام گوناگونی تولید می شوند. برای مثال بطریها یا همان پت های پلاستیکی در اندازه های بزرگتری تولید می شوند که کاربرد های دیگری دارند و مشتریان بر اساس نیاز خود خرید خود را انجام می دهند.

همواره افرادی که قصد خرید بطری پلاستیکی دارند این سوال را می پرسند که مشخصات بطری پلاستیکی مرغوب چیست؟ همچنین بطری های پلاستیکی یکبار مصرف ۱۰۰ چه ویژگیهایی دارد؟

در جواب سوال بالا باید بگوییم که سعی کنید که در مورد بطری مورد نظر به خوبی تحقیق کنید و مطمئن شوید از چه موادی برای ساخت آن استفاده شده است و همچنین به برند بطری توجه کنید، زیرا برند های شناخته شده از مواد اولیه مرغوب استفاده می کنند. ماده سازنده برای بطری های پلاستیکی پلی اتیلن ترفتالات می باشد و دقت کنید که حتما از این ماده در ساخت بطری استفاده شده باشد.

بطری های پلاستیکی ۱۰۰ سی سی دارای طول ۱۰ سانتی متر و عرض ۲ سانتی متر هستند و بعضی دیگر از آنها که کیفیت کمتری دارند به عنوان بطری های پلاستیکی یکبار مصرف شناخته می شوند.

خرید ارزان قیمت انواع بطری پلاستیکی

خرید ارزان قیمت انواع بطری پلاستیکیاز جمله عوامل موثر در قیمت بطری پلاستیکی اندازه بطری و برند سازنده آن می باشد. در کشورمان ایران نیز کارخانه های تقریبا زیادی این محصول را تولید می کنند و در اختیار مراکز فروش قرار می دهند.

یکی از بهترین فروشگاه ها در کشور که توانسته با حذف کردن واسطه ها قیمت اینگونه از بطریها را به طرز چشمگیری کاهش دهد این مرکز است . در این فروشگاه انواع بطریها با بهترین کیفیت و قیمتی ارزان به فروش می رسد.

قیمت بطری های پلاستیکی همانند سایر محصولات دچار نوسان می باشد. شما مشتریان گرامی می توانید برای اطلاع از آخرین قیمت این محصول به سایت این مجموعه مراجعه کنید و یا با کارشناسان بخش فروش ارتباط برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند .

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

شرکت بطری پلاستیکی کتابی در تهران

امروزه افراد به دنبال بطری هایی هستند که هم وزن سبکی داشته باشد و هم به راحتی قابل حمل باشد و در کیف جای زیادی نگیرد. بطری های نسل قدیم به دلیل اینکه بسیار بزرگ

پاسخی بگذارید